Hallo, Mijn vraag gaat over mijn dochtertje van 4 weken oud. Ze is vandaag gestart met Friso Allergy-care.(voorheen Friso normaal en hypo allergeen gegeven.) De reden daarvan is dat ze vaak huilde gelijk na de fles, veel pijn aangaf en het behoorlijk zuur had. Wij hoorden haar ook echt de melk wegklokken weer terug naar beneden en dat ging gepaard met een zure lucht. De huisarts wou dus eerst allergy-care proberen omdat mijn man 1 grote allergie bom is, en dat het dus misschien koemelk-allergie kon zijn. Als dit niet aanslaat gaan ze kijken naar een verborgen reflux. Mijn vraag is vanaf wanneer zou je verbetering moeten merken bij de nieuwe voeding? Ze heeft nu de eerste fles op, maar de klachten blijven hetzelfde. Alvast bedankt!
En ook nu blijft ze huilen gelijk na de fles. Eerst gaat ze zich een beetje druk maken en moeilijk kijken en slikken loopt heel rood aan en dan begint het huilen weer. Ben echt radeloos, we zitten elk weekend bij de HAP en al 2 x naar de huisarts geweest maar het lijkt alsof niets helpt!
hoi, hoe gaat het nu? even heel andere richting: heb je een goede, ongestoorde bevalling gehad of is het bijvoorbeeld snel gegaan, met druk, vacuum..etc? je mag dit ook via pb laten weten natuurlijk. mogelijk zit hier ruimte om het huilen te verbeteren, hoe reageert ze inmiddels op de allergy-care? als het nog nodig is, hoor ik het wel. hartelijke groet, heidi margit