Ons lieve meisje word de afgelopen nachten huilend wakker en ze is dan niet stil te krijgen! Ik ben dit totaal niet gewend van haar ze is altijd de rustheid zelfe en als ze huilt dan is ze naar even troosten ook weer rustig. Zou ze misschien last hebben van tanden of kiezen krijgen? Zie dat ze er weer een paar doorkrijgt maar daar heeft ze eerder nooit last van gehad. Vind het zo raar! En heel frustrerend dat ik niet weet waar het aan ligt
Heeft mijn dochter ook gehad, maar dan rond haar eerste verjaardag. Krijsend wakker en ontroostbaar. Volgens CB konden het 2 dingen zijn: kiesjes (wat achteraf ook zo bleek) of dromen. Wat bij haar een beetje hielp was bij mama in bed, beetje melk en zachtjes voor haar zingen.
Zielig hè? Het is soms zo moeilijk om te weten wat het precies is. Kiesjes? Dromen? Sprongetje? Verwerken van de dag? Neem van mij aan dat het vanzelf weer overgaat. Lekker troosten.
Moeilijk he.. Wij hadden rond de 15 maanden een mama/papa-ik-mis-je-fase (net even iets anders dan rond de 9-12 maanden). Hij brulde als hij alleen in zijn bedje moest liggen. Vooral ook met slapen gaan, of als hij 's nachts even wakker werd. Is uiteindelijk ook vanzelf wel overgegaan. Met wat extra aandacht voordat hij ging slapen. Maar kan net zo goed kiesjes, een sprongetje, dromen, bang in het donker, of een andere variant zijn. Hopelijk vinden jullie snel de oorzaak/verdwijnt het vanzelf
Ik probeer haar ook zoveel mogelijk te troosten, vannacht mocht Ze lekker tussen ons in liggen. Ga haar ook niet overstuur weer in bed leggen. Als het wel kiezen zijn dan ontdek ik dat vast snel genoeg, en anders...hopen dat het weer goed komt
heb je misschien andere dingen gedaan overdag dan normaal ik merk bij mijn meisje dat als de dag anders verloopt dat ze dat s'nachts aan het verwerken is en dat betekent soms 3/4 keer mijn bed uit omdat ze begint te huilen maar het kan ook de leeftijd zijn mijn meisje zit rond de zelfde leeftijd als die van jouw laten we maar hopen op een fase
Misschien komt het door de drukte van Sinterklaas dat ze dat moet verwerken. Eerst een dag op de opvang gevierd, toen een dag thuis en toen een dag bij opa en oma.
echt zo zielig ons meisje heeft dit ook gehad met haar onderste hoektandjes..maar ook weleens in haar slaap,dromen?!! heel zielig..idd maar lekker troosten,,
Gisteravond legde ik haar in bed en begon ze direct te huilen! Ik weet al wat er is ze wil gewoon het liefst bij mama liggen. Ze stak haar armen uit omdat ze gewoon bij mij wou zijn. Onzettend lief natuurlijk maar dat kan gewoon niet. Heb haar met pijn in m'n hart 10 minuten laten huilen en toen is gaan slapen, wel de hele nacht door.
Wat duren 10 minuten lang dan he, is slecht voor je moederhart Wel fijn dat ze daarna gewoon geslapen heeft
Afgelopen week hebben we hetzelfde bij Isa gehad. Hij werd ineens huilend wakker. Ik kreeg hem niet gemakkelijk stil.Hier komen ook de hoektanden en kiezen tegelijk door. Idd een droom of de tanden.
Kiezen!! Of gewoon tanden natuurlijk. Wij liepen ook twee weken langs 's nachts met een krijsend kind zonder dat er iets zichtbaar was. We hadden geen idee wat er was. Toen bleek dat ze 2, en nu zelfs 3, kiezen tegelijk kreeg. Het is begonnen op 20 oktober, haar verjaardag, en sindsdien slaapt ze sinds een week 's nachts weer door. Het enige wat hier werkt is een zetpil.