Hallo dames Ik heb gister van mijn beste vriendin een maansteen hanger gekregen, heeft iemand hier ervaring mee?? Dit vond ik oa op internet: Zij is de vruchtbaarheidssteen bij uitstek. Uit eigen ervaring heb ik gezien hoe vrouwen met een niet vervulde kinderwens met de hulp van maansteen alsnog zwanger raakten. De maansteen reguleert de hormonen en daarmee je maandelijkse cyclus. De zwangerschap en de bevalling worden door haar gesteund. Ook bij klachten van P.M.S. en de menopauze kan zij worden ingezet. Maanstenen absorberen pijn en regenereren de weefsels. Verder is ze inzetbaar bij oedemen, maagklachten en obesitas (overgewicht). Om slapeloosheid of nachtmerries te verdrijven leg je een maansteen onder je kussen. Er wordt wel gezegd dat als je van een maansteen droomt dit een teken is van aankomend gevaar. De maansteen past bij verharde en verbitterde mensen. Liefs Evi
Hoi Evi, Ik sinds enige tijd ook een maansteen. Had hem in de beginperiode elke dag om, maar draag nu ook wel eens een andere ketting. Je moet hem zo nu en dan ontladen (onder stromend water houden) en dan opnieuw opladen (in het maanlicht). Ik legde de steen voor het slapen gaan altijd in de vensterbank in de badkamer, zodat de maan erop kon schijnen. wij zijn ook 'bezig' voor ons 1ste kindje, maar tot nu toe nog geen zwangerschap geconstateerd. Zit momenteel even in een spannende periode: mijn cyclus varieert tussen de 30 en 44 (!) dagen. Ik zit vandaag op dag 32, maar laat me niet meer gekmaken en ga pas testen als ná dag 44 nog geen druppel bloed is gespot. Heb sinds 2 dgn. last van mijn onderrug, dus denk dat het er wel aan zit te komen een dezer dagen. Afwachten dus. En hoe is het met jou?
Ik heb ook al maanden een maansteen om. Niet vanwege klachten maar omdat t de vruchtbaarheid zou bevorderen en omdat ik 'm gewoon mooi vind. Heb 'm twee maanden afgedaan(persoonlijke redenen) en sinds juni weer om. Ben nu aan t wachten op ongi of positieve test.
De laatste twee rondes voor ik zwanger was heb ik deze gedragen. Ik had er een ring van. Toen dat mijn vriend vroeg of ik de ring had laten vallen omdat deze helemaal gebarsten was heb ik een test gedaan en ja positief. Of het toeval is of niet. Ik geloof er nu wel in.
Oh ja als je de zoekfunctie gebruikt kom je verschillende topics tegen. Waarin meningen behoorlijk verschillen..
Ik zit nu op dag 36 van mijn cyclus.. Eerste ronde. Gister negatief getest maar ongi is er ook nog niet! Gister wel hele dag buikpijn maar gebeurd nog niks!! Ja ik heb intussen verschillende meningen gelezen over de maansteen. Maar ik sta altijd wel open voor zulke dingen! S avonds voor het slapen doe ik m ook af en leg ik m in de vensterbank n idd afspoelen onder de kraan Xx
Dag Evi 87. Dus dag 36 van je cyclus en nog geen ongi. Spannend! Hoe lang duurt je cyclus normaal gesproken? Hoop voor je dat het raak is en je over een aantal dagen een positieve test in handen hebt. Wie weet, misschien ik ook wel. Ik wacht nog even met testen omdat ik een onregelmatige cyclus heb. De langste duurde maar liefst 44 dagen en daar zit ik nu nog niet op met dag 32.
Ik had in mei een maansteen gekocht en in augustus was ik zwanger. Ik had in juli een tp gehad van een cryo..of het met de maansteen te maken had weet ik niet maar het gaf me wel een goed gevoel. Reinigen in stromend koud water en buiten in het maanlicht leggen als het volle maan is. Moet je even op internet zoeken naar wanneer het volle maan is.. dan laad hij namelijk op. Je moet hem nu wel eerst schoonmaken want verschillende mensen hebben eraan gezeten. 10 min in stromend koud water, bijv in een schaaltje in de gootsteen. en dan met eerste volle maan opladen.
ik zou m snachts ook bij je houden, onder je kussen bijvoorbeeld. alleen met volle maan in het licht leggen hoor! Anders heeft het geen effect. Met afnemende maan enzo dat heeft ook weer gevolgen schijnt. Dus alleen met volle maan
Willen jullie eens naar deze foto kijken? Dit is er toch ook 1 of niet? Anders zal ik hem eens rap omdoen! Baadt het niet dan schaadt het niet! alvast bedankt!
@y87 weet niet of dit een maansteen is die van mij is lichter,beetje beige. Die op de foto zou ook een amethist kunnen zijn,die zijn paars.
Hij is idd een beetje beige y87.. Denk niet dat dat er een is die je daar hebt.. Ja ik snap niks meer van mijn cyclus, nu dag 36 gister nega zw test.. Heel veel ongi pijn zo van ja nu kan het toch elk moment komen en er gebeurd niks!! Vandaag heb ik nergens geen last meer van Omdat het de eerste ronde is na stoppen met de pil weet ik dus ook niet hoe lang mijn cyclus zal zijn. Ik ben nu na die test gister wel heel bang dat ik niet ongi kan worden ofzo... Nja misschien kan het ook nog iets positiefs betekenen en ben ik misschien toch zwanger?! Las gister een verhaal van een meisje die pas 2 weken na nod een posi test had!!! Om de 2 dagen getest en op een duur ja hoor toch positief.. Naja we gaan het zien! Afwachten en hopen dat de steen me geluk zal brengen. Xxx
Nouja dan hoop ik dat ie op een andere manier iets goeds doet Heb er nog 1 omgedaan beetje bruin met beige dus ik zie wel Kijk ik zag deze op MP: Marktplaats.nl > Maansteen hanger. - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Kettinghangers En toen dacht ik hey die heb ik ook! vandaar Bovendien heb ik maansteen in m'n oor, telt dat ook?
@y87 Een amethist brengt de geest tot rust. Helpt bij rouwprocessen om het verlies van een dierbare makkelijker/sneller te accepteren? Geeft kracht, werkt tegen hoofdpijn/migraine, nachtmerries en slapeloosheid. Plaats er 3 in de vorm van een driehoek in je woonkamer en je huis wordt beschermt tegen slechte invloeden.
Oke bedankt! ook positieve krachten dus!.. En wat vinden jullie van die maansteen van MP? Paarse maansteen bestaat dus ook.. ? dan durf ik echt niet te zeggen welke die van mij is.. En weten jullie dan ook wat de rechtse voor iets is? sorry hoor
Ik weet helaas niet welke de rechter is maar ik zou wel opletten met het samen dragen van stenen. Persoonlijk ben ik erg gevoelig voor de werking van stenen en dat kan van grote invloed zijn als je verkeerde stenen samen draagt.