Wie herkent dit..? Ik ben nu 33 weken zwanger en heb al een hele tijd dat één plekje linksonder in mijn buik erg pijn doet. Zit een beetje linksonder mijn navel richting lies. (Duidelijk..? ) Het lijkt wel of ze daar constant met 'iets' tegen aan zit. Vooral omdraaien op de bank of in bed is erg pijnlijk..... Zijn er meer meiden met dit probleem? Zo ja, wat is jullie gouden tip?? Dat is één van mijn vele kwaaltjes dus ik ben blij dat ik kan aftellen... Zo! Genoeg geklaagd, en nu weer verder.....
heb ik ook gehad aan 33 weken alleen was het ter hoogte van mijn navel toen ik erover begon tegen de gyn, zei hij dat dat wss de kleine was die met een handje of voetje of knietje tegen die plaats aanduwde (constant dus) zonder ik het merkte en dat daarvan de pijn kwam en inderdaad, als ik eraan voelde, voelde die plaats harder dan andere plaatsen bij mij hielp het om daar ook eens achtjes te porren mss is dat het ook bij jou? XXX
Het zou een soort blauwe plek kunnen zijn.. Eigenlijk zoals sitara zegt. Als de kleine continu op dezelfde plek duwt kan het wel gevoelig worden. Ik had het bovenaan mijn baarmoeder.