VOOR je nod ongi kwaaltjes,terwijl je zwanger bent?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door puzzcat24, 23 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Of kan dat niet samen?Dat je voor je nod ongi pijntjes hebt,maar toch zwanger blijkt te zijn?
    Ik denk dat ik gewoon ongi word,en toch ook weer niet...(yek wat verwarrend allemaal zeg!)
    En nog een vraag:
    Sommige vrouwen kunnen niet tegen het HCG gehalte en anderen weer wel,nou ja dat las ik dan he...
    Dus geen misselijkheid,of dergelijke helemaal niks....
    Ik zou dat graag willen weten(zodat ik me nog gekker kan maken dan ik al ben...*sniff)
    Gr ikke :cry:

2. vallie

vallie Actief lid

20 jul 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede
    Ik ben zelf nog niet zwanger geweest maar wat ik vaak lees is dat je ook ingi krampen kunt hebben als je zwanger bent je banden worden dan opgerekt.
    ik ben zelf nu 3 dagen over tijd en heb dat gevoel ook....ik teste vandaag niet positief dus is onzeker
    hopelijk test jij straks wel positief(en ik ook nog misschien;))

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Oei wat een vreemde banner heb je ja,30 dagen over tijd?
    Ja ik hoop ook dat jij en iedereen zwanger raakt,ik zit nu in de 6de ronde *sniff en jij?
    gr ikke 8)

4. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Voordat ik positief testte had ik heel de maand lang al last van een soort ongi-krampen. Deze hebben ook aangehouden tot een week of 7. Verder had ik alleen last van mijn borsten (in ergere mate als voor mijn ongi) en voor de rest nergens last van. Dus het kan wel!

Veel succes met testen.... :D

5. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    dat had ik idd ook...

last van mn borsten (soort van spierpijn) en branderige tepels...

verder heb ik helemaal nergens last van, niet misselijk niks niet, dus ik ben denk ik zon persoon die heel makkelijk tegen het hormoon kan..

maak je niet al te druk dus over die symptomen, want ik had helemaal niks... en ben toch echt zwanger.

gewoon ff afwachten en dan testen..

knuffel little hope

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik had dezelfde symptomen als voor mijn menstruatie. Dus ook ongi-achtige krampjes/gevoel. En toen dacht ik ook; hee, word ik nu ongi of niet? mmmm... TESTJE! ;)

7. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    hallo dames!
    ik heb er nu op het moment ook al 3 dagen last van,en ik moet tot 10 juli voor ik ongi word vind het heel raar.heb geen eisprong gevoelt 4 dagen geleden.

Deel Deze Pagina