Bingo spelen

Discussion in 'De lounge' started by Mamamijn, Jul 11, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    Vrijdag viert onze dochter haar feestje. Nu wilde ze bingo spelen. Super leuk natuurlijk. Ze zijn met elkaar met 9 meiden. Hoeveel cadeautjes zouden jullie doen? Het is natuurlijk geluk hebben. Is het gewoon pech voor degenen die niet winnen? Of zouden jullie troost prijsje doen?

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,003
    14,667
    113
    Female
    Wij doen het nog wel eens met de club van de kerk. Daar is de leeftijd 8-12 jaar. Wij zorgen altijd voor troostprijsjes.

Dus elk kind gaat met iets naar huis.
    En we hanteren ook de regel dat een kind max 2 grotere prijsjes kan winnen. Soms heb je er namelijk wel eens een kind bij zitten die net elke keer als eerste bingo heeft en op die manier met alle prijsjes ervandoor gaat. Erg sneu voor de rest. Dus dan zeggen we na 2x dat ze een van de troostprijsjes mag. Vaak is dat een snoepje of chocolaatje. Kan ook bijv een leuk potlood of gummetje zijn.

Hoeveel prijsjes vind ik lastig te zeggen, want wij hebben gewoon een doos voor de bingo en prijsjes die overblijven gaan gewoon terug in de doos voor de volgende keer.

Mamamijn likes this.
  3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Hier ook wel eens bingo gedaan met feestjes. Ik denk dat ik hier 3 cadeautjes per kind had gerekend en ook wel troostprijsjes. Maar hier werd onderling ook geruild, zodat iedereen evenveel had en had wat ie leuk vond :)

Share This Page