bang

Discussie in 'Gezondheid' gestart door roosje1234, 23 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1234

6 jan 2016
    26
    0
    0
    NULL
    hartje limburg
    Hallo dames,,

Ik wil even van mij afschrijven als jullie dat niet erg vinden.
    Ik ben nu 16.4 weken zwanger maar tot de dag van vandaag val ik maar af. In mijn eerste 12 weken heb ik het heel moeilijk gehad met overmatig overgeven, dus letterlijk de hele dag door elke dag opnieuw. Hierdoor heb ik 2x in het ziekenhuis gelegen. Nu gaat dat eten binnen houden gelukkig allemaal goed maar komen er andere problemen aan het licht.
    Voor dat ik zwanger werd liep ik al bij de gyn ivm met een gevoelige linker eierstok. Na vele onderzoeken dacht mijn gyn toch bijna zeker te weten dat het om een verkleving ging maar dat alleen duidelijk zou worden via een kijkoperatie, en toen werd ik zwanger tot de dag van vandaag dus nog steeds geen bevestiging of het ook zo is. Maar nu mijn buik begint te groeien komen de krampen en de pijn heel erg opzetten. Soms doet het zoveel pijn dat ik bang ben dat het mis gaat. Gelukkig zegt mijn vk dat als ik echt bang word ze me best nog wel een keer doorsturen naar het ziekenhuis voor een extra controle om mij gerust te stellen. Op de echo`s doet de kleine het gelukkig heel goed en is ook heel bewegelijk. Nu komt het volgende probleem vorige week bij de dokter een full body check laten doen op mijn moedervlekken. ( ik heb er heel veel) nu is er 1 moedervlek die onderzocht moet worden maandag word deze weggehaald en word deze opgestuurd voor onderzoek. Ik maak mij hier zo veel zorgen over dat ik zo erg in de stress raak ik ben zo bang dat het misschien mis zal zijn. Ik zit niet meer lekker in mijn vel sinds de dokter me heeft verteld dat het onderzocht moet worden. Ik ben bang en voel me stressig mijn man houd me nog wel rustig en zegt dat het allemaal goed gaat komen. Maar als ik dan alleen ben dan denk ik wat als......

Sorry voor dit verhaal maar ik ben nog maar jong (21) en al zoveel problemen met mijn gezondheid maakt me soms bang of het wel allemaal goed gaat komen met de kleine man in mijn buik.

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Vervelend dat je gezondheidsproblemen hebt. Gelukkig blijken moddervlekken lang niet altijd iets kwaadaardigs. Hoe dat ook is het even spannend natuurlijk.
    Je maakt je nu al duidelijk zorgen over je buikklachten. Ik zou het aanbod van je verloskundige aannemen en nog eens door een gyn laten kijken.

Deel Deze Pagina