Vreemd dames. Je kunt je bestelling checken, dat al gedaan? Kun je misschien achterhalen of en waar er iets mis is gegaan, of je betaling wel binnen is gekomen, of ze het wel hebben verzonden. Had het hier binnen vier dagen binnen (met weekend ertussen).
Dan heb je bij de verkeerde site besteld! Want die van de Consumentenbond zijn gewoon gratis! Het klopt idd dat bij een van die anderen de stickers niet gratis zijn.
ik heb zelf ook niks met het geloof, dus ik zit ook niet op dit soort figuren te wachten die mij denken te bekeren. Wat ik wel heel erg in en intriest vind is dat er kinderen voor worden ingezet. :x Laatst kwam hier een jongetje van pakweg 10 jaar oud aan de deur met een blaadje over Jezus of we die wilden lezen. Zijn moeder stond een paar meter achter hem met een grote grijns. Prima dat je zelf als volwassene zieltjes wil gaan winnen, maar val je kinderen hier niet mee lastig.
Ik heb 'm ook nog niet, maar hier verderop in de straat zit er wel al eentje op de voordeur.. Wij hebben wel een andere sticker (waar we voor betaald hebben) onder de deurbel zitten met Geen Verkopers / Geloofsovertuigingen / Collectes. Die wordt alleen (vooral in het donker) nog wel eens over het hoofd gezien, dus ik hoop dat deze duidelijker is..