Hallo, Mijn zoontje eet om 12 uur al 2 boterhammetjes (zonder korstjes) Hij drinkt 's ochtends een flesje en krijgt dan een klein beetje pap toe, hij is geen fan van zijn papjes, maakt ook niet uit welke smaak. Hij vind zijn boterhammen heerlijk, dus ik vroeg me af vanaf wanneer je ook in de ochtend een boterham kunt geven met een flesje melk? Liefs Zomaar
wij zijn met 6 maanden met brood smorgens begonnen. had het er over met het cb dat Esmee geen pap lust, toen gaf het cb aan om met brood te beginnen smorgens. Esmee drinkt dan 150 cc melk bij haar broodje
Hier krijgt Nathan nog geen brood s'ochtends. Tussen de middag krijgt hij 2 boterhammen, en s'ochtends zijn flesje. Vind hij heerlijk, vaak gaat hij nog even slapen.
Volgens het voedselintroductie schema, kan je vanaf 7 maand ong. beginnen met het aanbieden van brood, tijdstip lijkt mij niet zo relevant.
ik kom net bij het CB vandaan en ik vertelde dat Nicky geen pap-fan is... mag ook brood 's morgens gaan geven adviseerden zij!
Mirre krijgt geen pap, wel brood ... Ik zie niet in waarom je geen brood zou mogen geven? (en waarom haal je de korstjes van het brood?)
Yara kreeg vanaf een maand of 7 a 8 een boterham 's ochtends. Pap heb ik nooit gegeven, gewoon brood! Zij vindt het super lekker.