Krampen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miszmii, 24 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Heey meiden,

Ik heb sinds gister avond een uur of 10 krampen. Die krampen zitten links onderin mijn buik. Eerst dacht ik dat het voorweeën waren, maar de pijn is blijvend. Dus voorweeën zijn het niet.
    Heeft iemand die ook gehad rond deze tijd van de zwangerschap? Ik heb ook een niersteen in mijn linkernier, dus het kan zijn dat het daarmee te maken heeft. Maar misschien hebben andere meiden ook wel zoiets gehad en bleek het iets anders..

2. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Het zou wel eens het moment kunnen zijn, dus ik zou contact opnemen met je gyne. en mocht het dat dan al niet zijn en het iets met die niersteen te maken hebben zou ik toch ook bellen hoor, voor alle zekerheid! Veel succes in ieder geval!
    Cate

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik zou ook voor de zekerheid even bellen. Ik heb geen ervaring met voorweeën (bij mij braken de vliezen dus ik wist dat het ging beginnen) dus daar kan ik je niet mee helpen.
    'k Zou even bellen!

Sterkte meid!

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik zou het gewoon nog even aankijken. Dit zijn wel verschijnselen die je op het laatst van de zwangerschap hebt.
    Maar als je het niet vertrouwd, kun je altijd even bellen met je VK.

Groetjes en succes!
    Kalush

5. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Heey bedankt voor jullie reacties!
    Vannacht werden die krampen steken, die ik ook had gehad voordat ik een paar weken terug in het ziekenhuis lag. Nu is alles weer bijna weg. Het doet in iedergeval niet meer zo zeer.
    Ik wou vandaag de verloskundige bellen als de pijn niet weg was, maar aangezien de pijn weg is en ik woensdag de afspraak heb staan lijkt het me niet nodig ;).

Owja en het waren geen voorweeën, want dat was ook het eerste waaraan ik dacht. Maar mijn moeder zei dat voorweeën geen constante pijn is, maar dat de pijn heel even weggaat en dan weer terugkomt. En de pijn die ik had was constant..

Deel Deze Pagina