Vanaf wanneer volgende cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamanneke, 25 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanneke

Mamanneke Lid

25 jul 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    normaal moest ik vandaag mijn menstruatie krijgen. Nu had ik donderdag toen ik naar het toilet ging al heel wat bloed aan het toiletpapier. Voor de rest niets meer gehad. Ook vandaag nog niet. Nu vroeg ik me af of ik nu vanaf donderdag ga moeten tellen voor mijn volgende cyclus of pas wanneer mijn menstruatie volledig doorkomt. Alvast bedankt.

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Heb je al getest of je zwanger bent?
    Anders denk ik gewoon je menstruatie afwachten en dan beginnen met tellen? Tenzij je gewoon een menstruatie over slaat...

3. Mamanneke

Mamanneke Lid

25 jul 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog geen testje gedaan omdat ik normaal vandaag pas mijn menstruatie moet krijgen en ik donderdag al bloedverlies heb gehad. Ik ga er dus maar van uit dat ik niet zwanger ben en mijn maandstonden nog even op zich laten wachten :).

4. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Een beetje bloedverlies kan ook tijdens een zwangerschap maar wil je natuurlijk geen valse hoop geven. Je zou evengoed kunnen testen om dat alvast duidelijk te hebben en dan wacht je dan tot je menstruatie echt doorbreekt. Temperatuur je voor je eisprong? Anders dat gewoon blijven doen (of gaan doen) vanaf die ene dag dat je bloed eebij had. Dan kun je dmv die testen wellicht zien hoe ver je in je volgende cyclus zit.

5. Mamanneke

Mamanneke Lid

25 jul 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juist weer wat bloed. Hopelijk komen ze nu gewoon door. Anders maandag toch een testje halen om het uit te sluiten.
    Temperaturen heb ik nog nooit gedaan. Weet niet goed hoe dat in zijn werk gaat.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je begint te tellen bij helderrood bloedverlies, dat duidelijk doorzet. Ik zou dus even afwachten en donderdag niet als cyclusdag 1 beschouwen.

Deel Deze Pagina