Druppeltjes bloed verliezen bijna 6wkn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door March, 20 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. March

March Lid

19 jul 2006
    8
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu ruim 5 weken zwanger en ik blijf afentoe druppeltjes bloed verliezen. Ik heb de gyn al gebeld maar ze vinden mijn afspraak voor dinsdag vroeg genoeg, dus ik moet het nog even uithouden zo. Iemand die dit ook heeft gehad en waarbij het goed is gekomen?

Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook wel maar niet zo erg :(

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heb dit 3 maal meegemaakt (met 6 weken) en helaas bij mij liep het steeds verkeerd af :(

dit natuurlijk niet te zeggen voor jou

daarom veel sterkte en hopelijk blijft het bij een paar druppeltjes

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb dit een keer gehad. Helaas is het ook bij mij niet goed afgelopen. Maar er zijn natuurlijk genoeg gevallen waarbij het iets anders is, en het dus wel goed afloopt, dus probeer de moed er een beetje in te houden.

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb dit gehad en ons kindje zit er nog hoor :) bij mij komt het ws door een rijk doorbloede baarmoedermond. Ik hoop dat dit voor jou ook het geval is !

5. toi

toi Actief lid

12 okt 2005
    196
    0
    0
    Bah wat erg voor je, hopelijk gaat alles goed. Sterkte ermee.

6. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Haaaai,

Ook ik heb er last van gehad... heb bloedingen gehad van week 5 tot week 12 (spannende weken dus). Bij mij was het ook echt heel erg heftig... nog erger als een menstruatie, maar het was gelukkkig een bloedprop in mijn baarmoeder en alles is goed afgelopen !!

Ik duim voor je dat het bij jou ook goed komt, ga van het positieve uit en probeer jezelf niet gek te maken !!

Groetjes en suc 6

7. sim

sim Niet meer actief

bah, wat een onzekere tijd, heel veel sterkte hoop dat het goed afloopt...

8. March

March Lid

19 jul 2006
    8
    0
    0
    Op zich heb ik wel goeie hoop, want het is alleen bij het afvegen afentoe en ik had het mijn vorige zwangerschap ook. Als het een miskraam zou worden zou ik dan niet al buikpijn moeten hebben enzo?

Als het idd komt door een goed doorbloede baarmoedermond hoe komen ze daar dan achter? Hoe kunnen ze dat zien?

Ik heb vanmorgen de gyn nog gebeld maar ik mag echt dinsdag op zijn vroegst pas komen, anders zien ze nog niks zeggen ze.

9. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja klopt dan moet je wel krmapen krijgen...ik heb ook last gehad van bloedingen, maar volgens mijn VK komt dit heel vaak voor en als je dus geen krampen hebt is er meestal niks aan de hand...kan bij jou ook nog van een innesteling zijn hoor. Ik ben afgelopen maandag langsgweest bij de VK (met 7 weken en 4 dagen) en het zag er ook allemaal goed uit!

10. March

March Lid

19 jul 2006
    8
    0
    0
    MissX wat fijn dat het er allemaal goed uit zag!

Ik vind het zo spannend en zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn en het van me af te zetten. Hopelijk is alles goed ik duim er hard voor!

11. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

March, wat vervelend en eng allemaal zeg! Maar de meiden hebben gelijk, het kan nog steeds een innestelingsbloeding zijn. zolang je geen krampen hebt, is er niks aan het handje. Blijft desondanks toch akelig he! Heel veel suc6 en ik hoop dat je dinsdag meer zekerheid krijgt van je gyn.
    Knuffels om je te troosten.. :D

12. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    March,
    ja ik snap je helemaal het is heel moeilijk maar je moet je echt inprenten dat als je geen krampen hebt het over het algemeen gewoon niks bijzonders is. Ik sprak laatst ook nog een kraamverzorgster bij een nicht die net was bevallen en die zei ook heel luchtig..."ohh dat komt zoveel voor!" Maar ik kan me voorstellen dat je pas gerust bent als je je echo hebt gehad hoor...iedereen kan vanalles tegen je zeggen, maar dat is toch pas het echt bewijs.

13. Niet meer actief

Ik had het ook met 7w4d, maar tot nu toe gaat alles goed!!

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik begrijp je ongerustheid!!
    Zelf had ik het ook zo'n kleine anderhalve wk geleden en zat ook in diezelfde spanning/onzekerheid als jij.
    Morgen krijgen we de echo en ik ben zo benieuwd!! Ons kindje...
    Heb ook gelezen dan veel meer vrouwen er last van hebben en het vaak helemaal goed komt/blijft!
    Ik ga van het positieve uit (had ook geen kramp/pijn) en het komt vast ook goed met jou!

Liefs, Mirre

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Mijn huisarts zei ook dat het veel voorkwam. Maar als je het een vorige zwangerschap ook hebt gehad en die is goed gegaan, dan zou ik toch goede hoop hebben als ik jou was.

16. simalex

simalex Bekend lid

hey march,

weet je al wat meer??? Ik heb afgelopen zaterdag en vandaag ook een klein beetje roze bij het afvegen. Nu hebben we zatedag gevreeen dus ik dacht dat het daar van kwam, maar vandaag heb ik het ook. Ik heb ff met een tampon getest, maar het komt toch echt uit mijn vagina.

Ik ben best bang dat het misgaat, zit ook met tranen in mijn ogen achter de pc... Durf nu eigenlijk niet te bellen met de HA, heb over 2 weken een afspraak en ben bang dat ze het niet ernstig genoeg vind... BAH, voel me zo naar, alleen thuis en daar zit je dan met je onzekerheid.

groetjes van een verdrietige simone

Deel Deze Pagina