Geen verse tp IVF/ICSI, wanneer ongesteld

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Champetter, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Afgelopen weekend heb ik de punctie van mijn ivf poging gehad. Vanwege dreigende overstimulatie krijg ik geen terugplaatsing. Ik hoefde dan ook niet aan de utrogestan te beginnen.

Nu ben ik erg benieuwd wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten, zijn er ervaringsdeskundigen?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De punctie kun je als eisprong zien. Je kunt daarom 10-18 dagen na je punctie ongesteld worden.

Hier helaas meegemaakt dat we geen bevruchting hadden tijdens de eerste IVF en dus ook geen terugplaatsing hadden. Volgens mij werd ik toen ongeveer twee weken na de punctie ongesteld. Succes & sterkte!

3. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hier hetzelfde, helaas ook na ICSI geen bevruchting, dus geen terugplaatsing en direct gestopt met medicatie. Ik werd na 16 dagen ongesteld.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat erg meiden, dan zeur ik maar niet. Het voelt niet zo lekker die overstimulatie maar dat is het dan ook. Was alleen benieuwd of je cyclus langdurig van slag is, maar dat is niet zo.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je cyclus kan na een ronde van stevig hormoongebruik wel eventjes van slag zijn. Je hoort vaak dat de cyclus erna langer is, dat je eisprong later komt en dat het langer duurt voordat je ongesteld wordt. Over het algemeen trekt het daarna meteen weer bij. Maar wat deze keer betreft, zul je ergens tussen de 10 en 18 dagen na de punctie ongesteld worden.

Deel Deze Pagina