Ik had vanmorgen om 08:30 mijn (bijna ) 20 weken echo. Lag ik dan op de bank met mijn vingers gekruist dat alles weer goed zou zijn. Dat was ook maar ze kon het hartje niet goed zien dus moest ik eind van de ochtend nog eens terugkomen. Dus rond twaalven weer geweest maat ze kon maar één kant zien dit keer en dat was oke, nu donderdag weer terug voor de ander kant als het dan lukt. Wel leuk dat ik mijn beebje zo excht vaak zie maar toch zou je ook graag horen dat het gewoon allemaal goed is dan hoef je niet meer in onzekerheid te zitten (al zegt iederen dat daar helemaal geen reden voor is). Heb nu wel drie keer het geslacht gezien dus dat is een zekere zaak Zijn er nog meer mensen die dit ook hebben meegemakt?
Ik heb het wel gehad maar verder in de zwangerschap. Mijn buik was te klein en elke keer werd ik door de VK naar het ziekenhuis gestuurd waar ik kwam voor echo, mega in de zenuwen en dan kwam ik daar was alles goed en vroeg de gyne zich af waarom ik er was. Een paar weken daarna het zelfde verhaal tot 4x toe de eerste keer maakte ik me zorgen maar de keren erna al een stuk minder. De 20 weken echo is een echo dat ze je hele kindje controleren. Als ze iets dan niet goed gezien hebben moeten ze hier dus nog verder naar kijken. Dat de ene kant goed was is een goed teken. Ik zou me maar niet te ongerust maken hoor!
Je hebt inderdaad gelijk. Vervelend dat jij zo in de zenuwen bent gehouden, maar ja, beter zo missxchien dan dat het achteraf niet goed zou zijn!