Morgen 20weken echo!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by BoBam, Apr 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Morgen moeten we heen voor de 20weken echo! :D :D
    Ik vind het zo spannend! Ben nu al beetje zenuwachtigggg :)

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    hoi meis,
    Ik ben ook wel heel zenuwachtig voor die 20 weken echo. Ik heb hem gisteren gehad. En het is zo mooi om al naar je kindje te kunnen kijken.

Veel plezier morgen

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    spannend heh ik heb vanavond een afspraak vind het ook spannend en ben zenuwachtig

4. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik stuurde me vriend net een sms dat onze beeb ook zenuwachtig is die is zo onrustig! Ik voel de hele tijd van alles bewegen daar! haha
    Stuurde hij terug ik ben ook zenuwachtig.
    Nou dat vind ik gewoon zo lief!

5. maandyy

maandyy Lid

Apr 1, 2008
    16
    0
    0
    lerares
    zuidholland!
    Spannend!
    Ik heb pas 21 april de 20weken echo .
    duurt nog zo lang!
    en ik ben zoo benieuwd wat het word haha.
    Groetjes Mandy

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vond het ook echt superspannend, was echt bang dat er iets mis was. En mijn vriend heeft ook de laatste paar nachten voor de echo bijna niet kunnen slapen, vond ik wel lief! Maar gelukkig was alles helemaal goed :).

Alvast heel veel succes voor morgen en geniet ervan, want het is echt leuk om je kleintje weer te kunnen zien!

7. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Ik heb 23 april de 20 weken echo, maar ben dan pas 19 weken en 5 dagen zwanger, kunnen ze dan alles al wel goed zien?

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,825
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tuurlijk :) 2 dagen maakt echt geen verschil hoor. Misschien blijkt je kindje juist wel een week voor te liggen!
    En als hij achter blijkt te liggen dan nog maakt dat niet die 2 dagen uit. Ik had hem heel bewust met 19w3 dagen gepland hihi, scheelde toch weer een paar dagen dat we ons kindje eerder konden zien :)

btw; ik vond de 20w echo overignes minder 'mooi' dan de 12 weken echo. Met 12 weken past het kindje nog mooi in beeld en met 20 weken al veel minder. Het feit dat je je kindje ziet is natuurlijk altijd super, maar ik vond de beelden zelf nogal tegenvallen. Vandaar dat wij toen toch maar gekozen hebben voor een pretecho, waar we eerst nog over twijfelde, omdat we dan op ons gemak naar de dingen konden kijken die we wilden zien, met de wetenschap dat de medische dingen al bekeken waren en goed bevonden.

9. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

hi meiden..

met 19 weken hebben wij een pretecho laten doen en je kindje kan je dan juist heel erg mooi in beeld zien! omdat ze ongeveer 23 cm groot zijn krijgen ze je hele kindje in beeld ipv een stukje van je kindje.. geniet ervan! want het is prachtig.. !

10. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Succes allemaal! Spannend!

Ja hoor, de 20 weken echo kan tussen de 18 en 22 weken gemaakt worden.

11. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

May 31, 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    He allemaal,

Ik ga vanaaf voor de 20 weken echo. Ik ben super zenuwachtig. Het is vooral een gezonde spanning denk ik. Het is toch logisch dat je een beetje de zenuwen hebt. Het is toch een medische echo en geen pretecho. Ik ben bang en nieuwsgierig tegelijk. Ook willen wij graag weten wat het gaat worden. Dus misschien weten we dat vanaaf.

12. Hope123

Hope123 Actief lid

Sep 9, 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ik heb hem as maandag en ben nu ook al zoooo zenuwachtig. Bij 16 weken pretecho gedaan en daar heeft ze beetje gekeken en zag er goed uit allemaal behalve hartje kon ze niet zien nog was te klein nog maar klopt goed maar ben toch zo een stresskipppppp

Probeer te relaxen (hoor wie het zegt ;) ) en geniet ervan!

Ik ben 19 weken en drie dagen dan...

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.

14. BoBam

BoBam Niet meer actief

Nou het is tegen gevallen,, Het kindje lag niet goed om alles te kunnen bekijken.. en ik zat er al best wel tegen aan. Nou moet ik er maandagochtend om 8:45 er weer zijn. Nou ja kan ik het nog een keer zien, positief blijven, heb wel 2 foto's mee gekregen 1 van een handje aj met 5 vingers! haha en 1 waar het hoofdje een beetje opstaat, je ziet wel een gezichtje.
    het kindje lag helemaal in elkaar gedoken met 1 handje bij zijn/haar hoofdje.
    Nou maar hopen dat het maandag beter ligt! Er zat nu echt geen beweging in,terwijl ik het gisteren de hele tijd voelde bewegen!

15. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij hebben afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en gelukkig konden ze alles goed zien en lag het er mooi voor. Heb 2 fantastische foto's meegekregen, zelfs dat het recht ons aankijkt (zelfs de oogjes waren heel duidelijk te zien). Ze kon trouwens heel de beeb makkelijk op één foto krijgen.
    En voor jou BoBam veel succes maandag met de 2e 20-weken echo.

16. BoBam

BoBam Niet meer actief

Jeeehh ik ben net weer thuis en de echo is toch nog gelukt! En alles was goed! En ik weet al wat het wordt! hihihi ben helemaal happy eerst lag het weer wat in elkaar maar toen ging het gelukkig even anders liggen en heb weer 3 mooie foto's mee gekregen! Mijn dag kan niet meer stuk.(hoop ik) haha
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

17. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

May 31, 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Onze 20 weken echo van afgelopen donderdagavond was geweldig. De dokter heeft heel veel dingen goed kunnen bekijken en dat was ook allemaal in orde.
    Alleen ons beebje lag lekker op het buikje en met de beentjes bij elkaar. De dokter heeft heel even kunnen zien wat het was, maar kon het ons zo snel niet tonen. Hij heeft voor 99% een idee van wat het wordt (of is eigenlijk). Hij heeft ons dit wel verteld. 14 april gaan we voor de 2e keer een kijkje nemen, misschien krijgen we het dan wel beter te zien. Dan laat ik jullie weten wat het is!

xxxies Gea

Share This Page