Zo hadden wij dus op eerste Kerstdag een probleem. Ik zet 's ochtends de vaatwasser aan, op een gegeven moment komt het water via de afvoer van de vaatwasser en via m'n gootsteen omhoog. Over een contactdoos heen, dus aardlek klapte eruit, schrok me rot. Het water liep ook niet meer weg. Geprobeerd zelf te ontstoppen, maar haalde niets uit... Nog even zitten twijfelen, maar toch maar de ontstoppingsdienst gebeld (we hoefden zelf gelukkig niet weg). Die zijn uiteindelijk ruim 2,5 bezig geweest, en nog is het niet opgelost. M'n hele planning viel wel in duigen, want ik zou 's middags tapas maken zodat we deze 's avonds gezellig onder een filmpje zouden eten. Uiteindelijk was ik om 20.00 uur klaar, en had ik spontaan geen honger meer. Had er zo de pest in. Ow ja, en toen de afwas nog, want de vaatwasser mag dus niet aan... Als het goed is komen ze maandag terug en moeten ze onder 't huis gaan kijken...
Fijn dat hij het doet! Even een vraagj Manlief en ik zin allebei niet zo handig Wi moeten het water in de douche aanvullen, maar wanneer vul je aan? Wij hebben zo'n rond metertje met een rood en zwart staafje erin. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel