Ik word er gek van meiden! Ik weet niet meer wat ik moet doen.... Sta er mee op en ga er mee naar bed! Hebben jullie nog tips? En dan heb ik nog iets raars.. Als ik loop, en dan bedoel ik gewoon normaal een paar meter, niet te snel, dan krijg ik best wel pijn aan de rechter kant van me buik, beetje half onderin zeg maar, zodra ik dan even ga zitten om bij te komen, dan gaat het wel weer.... Vlos gebeld en die denkt aan een blaasontsteking? Ik heb verder geen branderig gevoel verder, verder moet ik wel s'nachts eruit om te plassen, en af en toe eens 3 druppels, maar ik denk dat heel veel meiden dit wel hebben...... Waar denken jullie aan? Groetjes
Ik zou zeker een urineonderzoekje laten doen bij de HA. Dan weet je het zeker. Met een kuurtje ben je zo van de klachten af. Sterkte!
Nou ik heb dus geen blaasontsteking, dat is dan wel weer positief, maar aan de andere kant.... ik weet nu nog niks! Ik heb net maar een afspraak gemaakt bij de Fysio, voor me rugpijn, misschien dat dat wat helpt?
Heeft de verloskundige het gehad over bekkeninstabiliteit? Misschien dat je daardoor die klachten hebt. Wel lastig.
Hoi Lotte, Nee daar heeft ze het niet over gehad... Ik weet me geen houding te geven vandaag van de pijn in me rug, word er erg geirriteerd van! Loop maar een beetje hier op me werk, om maar niet teveel te zitten, weet nl niet meer hoe ik moet zitten! :S Groetjes
Wanneer kan je naar de fysio? Zo kan je ook niet blijven doorlopen! Ik zou bekkeninstabiliteit wel bespreken. Ga je toevallig nog zwangerschapsgym doen ofzo? Je kan het ook met de 'juf' bespreken. Zij heeft vast nog wel goede tips qua houding. Ik had een tijdje geleden last van mijn benen. Ik kon niet stil blijven staan. (was best een raar gezicht als ik in de rij van de kassa stond....) Het duurde een paar weken en toen was het plotseling verdwenen. Hopelijk blijft het weg.
Ik ben gisteravond voor de intake geweest en toen heeft ze het eea uitgelegd over bekken. En nu krijg ik dinsdag een behandeling. Dus ik ben heel benieuwd. Ja ik ga ook naar gym, maandag 10 maart is mijn eerste keer, dus probeer zoveel mogelijk. Ook zw.zwem ik elke dinsdagavond een klein uurtje, dus dat is ook wel lekker... Groetjes