Geen vliegverkeer boven Nederland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marni, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Hier in julianadorp hoorde ik ook nog vliegverkeer een uur geleden.

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja vind dat ook belangrijker als was die vies wordt;) maar het zal wel weer niet gevaarlijk zijn voor de volksgezondheid.

zelfde als asbest. is ozo gevaarlijk. maar gaat er ergens een boerenschuur in de hens dan is er nooit geen gevaar voor de volksgezondheid!;)

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

oeps ik heb net de hele middag op een ladder de ramen staan zemen en ons kunststof gereinigd

ik hoop dat het niet in een keer weer vuil is;)

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Volgens woordvoerder Harry Geurts van het KNMI blijft de vulkanische as nog zeker de hele dag boven Nederland hangen. Om 12.30 uur bevond het grootste deel van de wolk zich 60 kilometer ten noordwesten van Den Helder. Van daar trekt de wolk in zuidoostelijke richting over Nederland richting België en het zuidwesten van Duitsland.
    De vulkanische aswolk hangt ruim 5 kilometer boven Nederland en is niet met het blote oog te zien. Wel kan een rode gloed zichtbaar worden bij zonsondergang. Over de komende dagen valt volgens het KNMI moeilijk iets te zeggen. Dat hangt zowel van de luchtstromingen af als van de activiteit van de IJslandse vulkaan.

5. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    ik zou vanochtend om 6.30 vliegen naar Albufeira, maar de vlucht is gecancelled.
    Het reisbureau en Transavia weten nog niet hoe lang dit kan gaan duren en wanneer we weer kunnen vliegen.

Kan ik mijn vakantie nu nog annuleren?

6. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    (Het reisbureau heb ik net gebeld en die zeggen dat ik niet kan annuleren zonder dat ze instructies hebben van de luchtvaardmaatschappij. Op de site van Transavia word gezegd dat als je vlucht geannuleerd is, je het beste de vakantie kunt annuleren. Dit vertel ik aan de mevrouw van het reisbureau, krijg een bot antwoord dat we vanzelf gebeld worden als ze meer weten)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Balen hoor.

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heb zelf op ene RB gewerkt en ze bedoelen het echt niet zo bot als dat ze het overbrengen maar je moet begrijpen dat nu heel nederland belt naar hun Reisbureaus ( heel logische ) maar op een gegeven moment heb je zelfs al werknemer ook ff een dip omdat je iedereen zo goed mogelijk wilt helpen maar het zonder verdere instructies niet kan doen, een transavia kan zeggen dat je je vakantie moet annuleren maar dit moeten ze dan ook afspreken met de reisbureau's en als ze dit nog niet hebben gedaan kunnen ze niets doen ... Vind het rot voor je en hoop ook echt dat je snel op vakantie mag ...

Mijn ouders zouden morgen naar Mexico gaan maar die zitten ook in spanning of dat nog door gaat ...
    Hoop het wel, is het lekker rustig ;) hahah nee hoor geintje ... :D

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

had gisteravond gehoord dat het niet schadelijk is voor de gezondheid.

Hebben ze er nog steeds last van dan?

10. tinkelbell

tinkelbell Actief lid

28 mrt 2010
    202
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja en wat gaat er gebeuren als de [SIZE=-1]vulkaan, de Katla uitbarst.
    zullen wij daar dan ook last van hebben, met overstromingen.
    dat wal echt een ramp zijn.
    groetjes
    [/SIZE]

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hopenlijk kunnen we de 27ste weer vliegen, want dan gaan wij op vakantie!;)

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ti's gewoon elende niet alleen voor de mensje die niet op vakantie kunnen maar wat dachtje van de geen doe niet naar huis kunnen
    en de geen die niet kunnen werken of juist moeten over werken

Al vind ik het wel lekker rustig :p

13. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Nou, mijn man zit dus nog steeds in Italië. Hij had zijn ticket om laten boeken, maar ook die vlucht (morgenochtend 10:30) is geannuleerd. Weer omgeboekt, nu naar zondagavond. Hopelijk mag er dan weer gevlogen worden... Internationale treinen zitten vol en alle taxi's en huurauto's zijn weg.
    Er gebeurt wel veel op natuurrampengebied de laatste tijd!

14. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Mijn schoonouders zouden morgen 7.10 naar turkije vliegen. Dus ik hou het in de gaten.
    Maar stel dat ze gaan vliegen weer morgen, hoe krijgen ze dan alle vliegtuigen volgens schema weg en dan ook nog de mensen die vanaf gisteren al moeten wachten?

15. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    mijn man had ook z´n ticket omgeboekt naar vanavond, maar dat was vanochtend al gecanceld, nu komt hij morgen gelukkig terug met de boot (hij zat in london)
    hij vind het wel erg dat hij nu z´n kleine meid moet missen! (hij zo op en neer vliegen voor z´n werk donderdag en nu is hij opeens twee nachten van huis)

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    er schijnt nog een grotere vulkaan dicht bij deze te liggen en als die uitbarst dan zou die as 9 maanden kunnen blijven hangen. pfffff

17. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Reken er maar op dat ze niet gaan vliegen dan. Op dit moment denkt men dat Schiphol om 06.00 uur weer open gaat, maar ik heb er een hard hoofd in.
    Overigens zijn een heleboel vluchten van gisteren en vandaag niet uitgesteld, maar geannuleerd. Al die mensen vliegen dus helemaal niet, tenzij ze hun ticket omgeboekt hebben naar een andere vlucht. Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat al die mensen wel verzamelen op de luchthaven om te zien wat er nog te redden valt!

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn broertje is piloot bij de KLM en zit vast in Shanghai. Ze hebben zelf ook niet al te veel informatie en weten nog niet wanneer ze weg kunnen.
    Kan nog wel even duren.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    er wordt morgen nog niet gevlogen. de mensen die ik ken hoeven nog niet te werken (weer een dag zonder salaris)

en inderdaat er is kans op nog een uitbasting van die ander en dan hebben we echt een probleem.

20. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Joehoe! Ik ben thuisgekomen! Heb de hele week in Engeland gezeten, en zou gisteravond vanaf Londen terugvliegen. Gelukkig hebben we gisterenmiddag vlug gereageerd en tickets kunnen boeken voor de trein terug... En nu dus, bijna 24 uur later dan gepland, weer lekker thuis op de bank! En morgen weer lekker knuffelen met mijn meisje...

Deel Deze Pagina