Geen vliegverkeer boven Nederland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marni, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

als dat ding uitbarst gaan wij daar flinke hinder van ondervinden dan? vraag ik mezelf af.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #42 binnabinna, 16 apr 2010
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
    dat ligt er aan hoe je dat wij inpenteerd

doe je dat over alle nederlanders dus zoals bv mijn zwager mijn buurman en vrouw mijn zwagers ex mijn vriendin haar vader.
    allemaal mensen die op schiphol werk en somige het heeel druk hebben en somige geen werk geen geld hebben

mensen die een vlucht geboekt hebben. en dus veel moeite hebben met of op vakantie gaan of thuis komen.

en soms niks terug krijgen want het is een natuur ramp

of bedoel je de ander mensen die gewoon thuis zijn en niet weg gaan en niet op schipol werken. dat de er lat van hebben

ik denk dat wij als mensen die er niet veel mee te maken hebben er niet heel veel hinder aan onder vinden
    maar ik denk dat de hele ecenomie er wel een klap van krijgt en mischien ehbben we daar wel last van.

maar voor de mensen zoals hier boven is het niet leuk niet fijn en niet grappig.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @brendat wat is dat toch erg he. als je gewoon niet naar huis kan en zo onzeker zit

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Chebu, dan kan hij mijn mannetje gezelschap houden want die zit dus ook vast op shanghai. Hij zou vanochtend om 6 uur (onze tijd) vertrokken zijn maar dat gaat uiteraard niet door. Geruchten gaan dat als hij maandag een vlucht terug naar huis kan krijgen, hij van geluk mag spreken... Ik heb er een hard hoofd in, dat dat gaat gebeuren.

Maar er staat dus wel een KLM boeing klaar op Shanghai (Pudong??) met als bestemming Schiphol? Dat zou weer een klein lichtpuntje zijn ;)

5. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Mijn man vliegt met Brussels airlines en die hebben al hun vluchten tot maandag 12.00 uur gecanceled. Inmiddels mag er tot middernacht ook nog niet op schiphol geland worden.

6. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Mijn ouders zitten ook vast in Rome en er zit voorlopig echt geen schot in! Zo vervelend. Ze staan nu al een uur in de rij voor de trein, maar hadden gistermiddag al op schiphol moeten landen. Ik ben volop aan het regelen, maar ik weet het niet meer. Ik kom, logischerwijs, niet verder. Het is veel ter ver om te rijden in 1 keer om ze op te halen, maar ik ben er bijna toe in staat.

Ze hebben hun hotel al opgezegd, wat ik persoonlijk niet erg slim vind, dus waar moeten ze nu slapen vanavond. Vooral daar maak ik me wel een beetje zorgen om.

Meer dan afwachten kunnen we niet doen.

Liefs

7. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Een collega van mij heeft het momenteel wel zwaar. Haar verloofde zat een half jaar in Afghanistan en zou gisteren weer thuiskomen. Dit is dus niet niet doorgegaan en dat vind ik echt heel zielig, want ze had zich zo ingesteld op zijn thuiskomst. Ze telde de dagen af, maar het weerzien ging nog niet door.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

ooo wat erg. dat is echt niet leuk. dat is wel wat anders als een vakantie die niet door gaat

9. Revit

Revit Niet meer actief

Mijn beste vriend zit ook in Afghanistan, ofja, ondertussen zit hij vast in Dubai. :(
    Hij zou morgen thuis komen, maar het laatste bericht is dat het 21 april pas word. Bahbah.. t is weer niks, dat afwachten steeds maar.

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
  12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Er staat wel een boeing maar die kan idd niet weg.
    Ze weten nog steeds niet wanneer ze naar huis kunnen. Ze krijgen wel veel updates maar zitten zeg maar ´vast´ in het hotel.
    Ik denk dat jou man dan met mijn broertje als piloot naar huis vliegt haha.

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nog niks gehoord. Het zal nog wel even duren

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zit nu in Tel Aviv. Ga woensdag terug naar NL. Hoop echt dat alles weer vliegt...

15. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wij zouden deze ochtend naar Tenerife vliegen en zitten nu dus thuis. Manlief is zelfs weer aan het werk. Echt super balen allemaal!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ach ze moeten altijd wat te zeuren hebben! Daar zijn we mensen voor nietwaar! :p

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja dat is waar:D

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jaaaaa mijn ventje is zojuist geboard en binnen nu en een half uurtje zullen ze wel opstijgen, dus hij is vanavond eindelijk thuis! Hopelijk komen jullie vluchten (of die van man/vriend) ook snel veilig aan.

Deel Deze Pagina