dat ligt er aan hoe je dat wij inpenteerd doe je dat over alle nederlanders dus zoals bv mijn zwager mijn buurman en vrouw mijn zwagers ex mijn vriendin haar vader. allemaal mensen die op schiphol werk en somige het heeel druk hebben en somige geen werk geen geld hebben mensen die een vlucht geboekt hebben. en dus veel moeite hebben met of op vakantie gaan of thuis komen. en soms niks terug krijgen want het is een natuur ramp of bedoel je de ander mensen die gewoon thuis zijn en niet weg gaan en niet op schipol werken. dat de er lat van hebben ik denk dat wij als mensen die er niet veel mee te maken hebben er niet heel veel hinder aan onder vinden maar ik denk dat de hele ecenomie er wel een klap van krijgt en mischien ehbben we daar wel last van. maar voor de mensen zoals hier boven is het niet leuk niet fijn en niet grappig.
Hey Chebu, dan kan hij mijn mannetje gezelschap houden want die zit dus ook vast op shanghai. Hij zou vanochtend om 6 uur (onze tijd) vertrokken zijn maar dat gaat uiteraard niet door. Geruchten gaan dat als hij maandag een vlucht terug naar huis kan krijgen, hij van geluk mag spreken... Ik heb er een hard hoofd in, dat dat gaat gebeuren. Maar er staat dus wel een KLM boeing klaar op Shanghai (Pudong??) met als bestemming Schiphol? Dat zou weer een klein lichtpuntje zijn
Mijn man vliegt met Brussels airlines en die hebben al hun vluchten tot maandag 12.00 uur gecanceled. Inmiddels mag er tot middernacht ook nog niet op schiphol geland worden.
Mijn ouders zitten ook vast in Rome en er zit voorlopig echt geen schot in! Zo vervelend. Ze staan nu al een uur in de rij voor de trein, maar hadden gistermiddag al op schiphol moeten landen. Ik ben volop aan het regelen, maar ik weet het niet meer. Ik kom, logischerwijs, niet verder. Het is veel ter ver om te rijden in 1 keer om ze op te halen, maar ik ben er bijna toe in staat. Ze hebben hun hotel al opgezegd, wat ik persoonlijk niet erg slim vind, dus waar moeten ze nu slapen vanavond. Vooral daar maak ik me wel een beetje zorgen om. Meer dan afwachten kunnen we niet doen. Liefs
Een collega van mij heeft het momenteel wel zwaar. Haar verloofde zat een half jaar in Afghanistan en zou gisteren weer thuiskomen. Dit is dus niet niet doorgegaan en dat vind ik echt heel zielig, want ze had zich zo ingesteld op zijn thuiskomst. Ze telde de dagen af, maar het weerzien ging nog niet door.
Mijn beste vriend zit ook in Afghanistan, ofja, ondertussen zit hij vast in Dubai. Hij zou morgen thuis komen, maar het laatste bericht is dat het 21 april pas word. Bahbah.. t is weer niks, dat afwachten steeds maar.
Luchtruim dicht tot ten minste zondag 8 uur | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl vreselijk voor militairen die naar huis willen inderdaad, ik las net ook dat er 2 NL militairen zijn omgekomen in Afghanistan vandaag
Er staat wel een boeing maar die kan idd niet weg. Ze weten nog steeds niet wanneer ze naar huis kunnen. Ze krijgen wel veel updates maar zitten zeg maar ´vast´ in het hotel. Ik denk dat jou man dan met mijn broertje als piloot naar huis vliegt haha.
Wij zouden deze ochtend naar Tenerife vliegen en zitten nu dus thuis. Manlief is zelfs weer aan het werk. Echt super balen allemaal!
Maandagavond eerste vluchten vanaf Schiphol | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl het is toch wel weer voorspelbaar.. Nu kritiek op het feit dat ze te lang alles hebben stilgelegd.. maar als ze het verbod eerder hadden opgeheven en er stort een vliegtuig neer is het ook niet goed
Jaaaaa mijn ventje is zojuist geboard en binnen nu en een half uurtje zullen ze wel opstijgen, dus hij is vanavond eindelijk thuis! Hopelijk komen jullie vluchten (of die van man/vriend) ook snel veilig aan.