Ik lees dat iedereen last heeft van voorweeen en gerommel maar ik heb nergens last van. Ik vroeg me af of mijn baby dus nog heel lang op zich laat wachten? Het enige wat ik heb gehad is het verlies van mijn slijmprop 2,5 week geleden dus dat zegt ook niks. Ik begin een beetje ongeduldig te worden.... thanks!
Heb zelf ook helemaal geen enkele voorwee of iets dergelijks gehad, dus het kan wel. Het "rommelen" waar je vaak over hoort, heb ik ook niet gehad. Gewoon niks aan de hand. Ben in 8 uur bevallen met 41 weken precies. Succes!
bij mijn zoontje stef had ik nergens last van... Toen ehtr begon, begon het ook echt... Maar stef is wel 18 dagen te vroeg geboren, dus zegt niets
leuke vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik heb zelfs nog geen slijmprop verloren.... Vandaag op controle bij de vk, had ik het har ook gevraagd.Zij zei dat het bij de meesten wel met gerommel begint (vaak naderhand bekeken), maar dat het ook vaak genoeg zomaar ineens begint... spannend he, dat afwachten....
Ik heb ook helemaal niks gemerkt voordat het echte werk begon. Bij mij begon het (met 39 weken + 2 dagen) meteen met weeën, die een minuut aanhielden en om de 5 minuten kwamen, dus echt het échte werk. 4,5 uur later was Milan er al .
Ik heb niks voelen aankomen hoor. Bij de 1ste braken ineens de vliezen met 39w 6d en 4 uur later was ie er, en bij de 2de kreeg ik weeen en 2 uur later was ie er met 40w 3d. Geen enkel voorteken gehad! Kan dus best zonder gerommel! Succes!
Hier ook niks gemerkt. Ik heb de avond ervoor zelfs nog heerlijk gefietst langs de IJssel. Voor mijn gevoel zou het nog 2 weken kunnen duren, maar ze was er toch echt de volgende dag!
Hier ook niks gevoeld van te voren; geen oefenweeen, rommeling gevoel, verliezen slijmprop of wat dan ook. Niels is met 39 weken geboren.