Hoi, Ik ben de gelukkige bezitter van een zoon.. 22-11-09..3360gram.. Heb vanaf moment 1 BV gegeven. Hij drinkt goed en het loopt als een tiet zeg maar. Maar nu moet ik in februari weer aan het werk. En aangezien ik onregelmatig werk heb op een spoedeisende hulp, wil ik niet moeten kolven aldaar. Dus dat betekent afbouwen voor mij. Ik geef nu overdag om de 4 uur een voeding. En voed hem om ongeveer 23:15 voor het laatst. Hij slaapt dan meestal door tot 6,7 of 7:30..Dit doet hij vanaf week 4,5. Hij groeit verder prima!..( dus 5 voedingen per dag) Mijn vraag is..Welke voeding moet ik nu nemen?..Ik krijg zoveel verzoeken, mogelijkheden aangeboden van vrienden en internet dat ik door bomen bos niet meer zie.,..Ik heb op internet gelezen dat ik NAN -voeding bij de apotheek kan kopen...Hoe dan ook.. Wat is jouw idee hierover? Welke voeding lijkt het meeste op BV? Wil verder gaan flessen met de advent flessen..Zijn me aangeraden na de overstap met BV..Hoeveel cc moet ik dan geven? Is het mogelijk om 2 x daags flesvoeding te geven.. En de ochtend en avond te borst te blijven geven? Dat lijkt mij nl de meest ideale oplossing/
Hallo, ben je al wat op weg met je zoektocht? Spannend vooruitzicht om weer aan het werk te gaan. Wat je zelf voorstelt kan heel goed. Overdag 2 kunstvoedingen geven en de rest aan de borst blijven voeden. Welke voeding je neemt maakt niet echt uit. Er is er niet 1 die het meest op BV lijkt.... Als er geen allergie speelt hoef je zeker geen hypogallergene voeding te nemen. Kijk gewoon naar wat bij jou makkelijk verkrijgbaar is. Je kunt nu je zinnen wel zetten op merk X maar als merk Y bij de supermarkt op de hoek verkrijgbaar is dan is dat wel het meest handig. Op de verpakking wordt goed aangegeven hoeveel voeding je per keer moet geven. Ik ben niet zo thuis in de hoeveelheid water en het aantal schepjes melk. Avent flessen zijn een goede keuze. Niet gezegd dat die flessen na BV de beste zijn. Dat is vooral kind afhankelijk. er zijn BV kindjes die echt die Avent speen niet willen, maar ook kan het andersom zijn, dat juist alleen die speen goed werkt. Het is wel een keuze die je maakt. Als je eenmaal Avent hebt moet je daarin verder want het is een heel eigen systeem wat onderling uitwisselbaar is maar waar geen andere producten/merken mee gecombineerd kunnen worden. Alleen Aventspenen passen op die flesjes. Als je alles nog moet aanschaffen maakt het dus voor het drinken niet uit welke speen of fles je hebt als je maar niet in 1 week 3 verschillende soorten uitprobeert Heel veel succes Ilse Als je zou kolven met een Avent kolf en daar de flesjes op hebt is het al weer een ander verhaal.....