ik heb zelf ook niet zo veel vrienden en ik vind het heel lastig om nieuwe vrienden te maken. Ik woon nu al vijf jaar in Best en heb ook geprobeerd om mensen wat beter te leren kennen, maar op de een of andere manier lukt dat niet. Ik ben best sociaal, ik heb ook twee jaar in een winkel gewerkt en maakte leuk contact met klanten en collega's. Alleen blijft het contact op het werk en daarbuiten gebeurt er niets en dat vind ik best jammer. Zelfde met het werk wat ik daarna deed. Ik had vaak het idee dat mensen dachten : wat kom jij hier nou doen. Om de zoveel tijd spreek ik wel af met meiden die ik nog ken van de middelbare school (uit Purmerend) en dat vind ik wel supergezellig. Af en toe mis ik dat contact in Best. Zou graag meer mensen willen ontmoeten. (zou ook wel naar maaskantje willen komen, maar mn auto is kaduuk)
Ik herken jullie verhalen. Eigelijk ook geen vrienden. Ga gelukkig wel goed om met de vrienden van mijn man. Maar het zijn niet mijn vrienden. Ik ga ook naar baby zwemmen. Maar op de een of andere manier kom ik er toch niet tussen. Wat ik heel erg jammer vind.
Nou meiden ik zeg we spreken of een centraal punt ergens af Dan houden we er rekening mee , wie er wel of geen auto heeft. Kom maar op met de ideeen! Mij maakt het niet uit ik ben altijd mobiel!
Voor mij zit afspreken er voorlopig even niet in helaas aangezien ik me volg. week in het ziekenhuis mag melden om ingeleid te worden Maar... ik blijf jullie wel volgen hoor... Verder ben ik inderdaad wel benieuwd naar die lijst, want ik kan me voorstellen dat er bijv. meiden tussen zitten van vroeg in de 20, die niet zitten te wachten op een contact met iemand van bijna 40...
We hebben wel kinderen van dezelfde leeftijd! Haarlemmermeer...ligt dat tegen Haarlem aan? Welke grote plaats ligt daar bij?
Haarlemmermeer: Nieuw Vennip, badhoevendorp, Hoofddorp..en..nog wat van dat. Weet eigenlijk niet precies wat er allemaal bij hoort? Hoofddorp in ieder geval. Want daar heb ik gewoond dus dat weet ik en Is 15 minuten met de tangent van Uithoorn. Zal ik een club aanmaken?
Voor mij hoeft het niet..wat i kzoek is iemand uit de buurt waarbij je ff op de fiets een bakkie kan doen of de kinderen samen kunnen spelen...Haarlemmermeer moet ik een half uur voor rijden..dat is net ff te ver
Hier in Veghel staat de koffie ook altijd klaar! Door verhuizingen (nu 6 jaar geleden ahum) ook geen vriendinnen meer. Ja, 1 maar die zit in een lastige situatie en is daardoor ook lastig om af te spreken. Verder drink ik wel eens een bakkie met de buurvrouwen maar dat is vooral zomer's. Verder veel leuke collega's maar daar is dus maar 1 echte vriendschap uit gekomen.