Dit jaar gaan wij met 1 van onze buren het buurtfeest organiseren maar ik kom ideeen tekort, kunnen jullie me helpen? Wie heeft er leuke ideeen voor een leuk buurtfeestje, thanks alvast allemaal!!!
BBQ, skippiebal voetbal voor volwassenen gegarandeerd gekkigheid.. waterballonnengevecht, springkussen huren voor de kleintjes
Oh gezellig! Wij hebben er binnenkort ook een... Sja... wat was er vorig jaar? BBQ en drinken, springkussen en zo'n kar met een DJ. Veel meer volgens mij niet. Maar ik weet niet wat ze dit jaar gaan doen!
Oudhollandse spelen Sjoelen Soort van bowlen Aparte bingo Je kan van allerlei spelletjes n eigen variant maken... Duidelijk de regels (indien nodig) uiteen zetten... En daar dan wat te eten/drinken verzorgen...
Een ik hou van Holland thema??? Kun je leuke oud hollands spelen bij verzinnen. En ook met eten en zo helemaal op in spelen...
Mijn man zit hier bij het bestuur van de buurtvereniging en ik doe er ook veel voor, dus wij hebben best veel opties. Maar geven even wat meer info eerst, dan kan ik gerichter helpen. - Duurt het feest de hele dag? - Ook voor kinderen? - Is de bedoeling echt feesten (zuipen) of activiteiten? - Is het 1 dag, of net als hier 2 dagen?
Het begint ongeveer smiddags tegen 14.00 en eindigt savonds( weet niet hoe laat)! Met kinderen! Gewoon 1 dagje met een leuke activiteit en als afsluiting iets te eten en natuurlijk tussendoor iets leuks voor de kinderen in de vorm van bijv. een springkussen!
Voor de kinderen, luchtkussen inderdaad, en nog meer opties: Zeskamp, (foto)speurtocht, dropping, spooktocht, voetbal/hockey/volleybaltoernooi. Dit kan in principe voor alle leeftijden. Mensen in groepjes verdelen, en je hebt een leuke dagvulling. 's Avonds buffet, en feest in een tent, met dj. Tenminste, zo gaat dat hier dan.
Wij hebben een thema voetbal aangezien het EK voetbal is. Voor de kleintjes: Lach- en leerland < AK Allerkleinsten - Attractieverhuur Moonen Voor de grotere kindjes (allemaal jongens) Sport-Arena opblaasbaar o.a. voor pannavoetbal (multi) < Voetbal - Attractieverhuur Moonen (onze buurman werkt bij dat bedrijf dus scheelt een hoop in de prijs) Overdag organiseren ze voetbalwedstrijdjes in die opblaaskooi Aan het eind van de middag komt er een frietwagen en daarna met zijn allen voetbal kijken. De grotere kindjes die willen, mogen 's avonds in een grote tent "kamperen". We hebben een aantal meiden bereid gevonden om op te passen dus de ouders kunnen gewoon doorfeesten De vier allerkleinsten, 4 stuks onder de 3 jaar, liggen ook allemaal in één huis met een oppas. Wij sparen met de buren trouwens een vaste bijdrage per jaar en daar betalen we het feest van. En vorig jaar is het niet doorgegaan dus we hebben extra budget