Binnenkort hebben wij een afspraak met de gyn, waarschijnlijk worden we doorverwezen voor het IVF traject. Nu was ik een beetje aan het vergelijken wat betreft de zorgverzekeringen en kwam ik PNO ziektekosten tegen. Bij het duurste pakket vergoeden ze de 4e IVF poging. Wie heeft er ervaring met deze verzekeringsmaatschapij en mischien al een 4e IVF poging vergoed gehad? Ik zit nu nog bij een andere zorgverzekeraar, zouden ze mij accepteren als nieuwe klant als ze weten dat ik al in de MMM zit? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik snap dat je dingen wilt uitzoeken, maar voor nu schiet je er geen klap mee op. Pas per 1 januari 2013 kun je overstappen naar een andere verzekeraar. Pas aan het einde van het jaar worden aanvullende pakketten bekend. En zoals het er nu uitziet zul je vanaf 2013 nog maar 1 IVF vanuit de basisverzekering vergoed krijgen. Of er ook wat in de aanvullenden zal komen is nog 1 heel groot raadsel. Maar om antwoord te geven op de vraag of ze je accepteren voor dat pakket als ze al weten dat je in de molen zit: naar wat ik weet accepteert geen enkele aanvullende verzekering het als je al in de mmm zit. Heel veel succes!! Hopelijk zul je nooit aan IVF4 toekomen.