beginnen met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kimp, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimp

kimp Nieuw lid

16 nov 2010
    2
    0
    0
    emmen
    Hoi allemaal,

Wij hebben vorige week uitslag gehad en mogen na 2 jaar klussen. Volgende maand beginnen met iui. Moet helaas wel puregon gaan spuiten. Zijn er nog meer meiden die volgende maand mogen beginnen??

2. Nikaatje

Nikaatje Niet meer actief

Hi Kimp!

Ik ga niet volgende maand beginnen, maar deze maand... ook na 2 jaar klussen, dus ik hoop dat ik ook bij je topic mag aansluiten;)

Is bij jou een oorzaak bekend?

Bij mij is niks gevonden, maar ben inmiddels ook begonnen met Puregon spuiten om meerdere (bij voorkeur twee) eitjes te laten springen en zo de kans iets te vergroten. As. vrijdag heb ik de eerste echo/follikelmeting.

3. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Succes meiden!

4. kimp

kimp Nieuw lid

16 nov 2010
    2
    0
    0
    emmen
    Hoi Nikaatje,

Sorry dat de reactie zo lang duurde. Maar lees je berichtje nu pas. Gezellig dat je bij mij wilt aansluiten.
    Maar bij ons is het zo dat dat de zaadjes van mijn man niet helemaal van topkwaliteit zijn, en ze willen bij mij nu dus net als bij jou de kansen wat vergroten. Door middel van puregon.
    Vindt het alleen doodeng om er mee te beginnen.
    Heel veel succes morgen en laat even horen hoe het is gegaan.

5. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,
    wij hebben van de week ook gehoord dat we met iui mogen beginnen. wij zijn 2 jaar bezig geweest, maar helaas niet zwanger....
    zaad was goed, mijn eisprong ook en ik heb ong 1,5 week geleden een hsg onderzoek gehad. ook dat was goed.
    helaas weten ze dus niet wat er bij ons aan de hand is.
    nu moeten we ongeveer nog 2 maanden wachten, ivm wachtijd en dan mogen we beginnen.
    6x en als het dan niet lukt IVF.
    maar ik moet volgens mij geen hormonen gaan spuiten, maar elke dag n pilletje slikken.
    ik hoop dat ik doormiddel van jullie ervaringen wat meer inzicht krijg in wat ik kan verwachten.....

ik had eigenlijk geen hoop meer, maar omdat ik de hsg onderzoek 1,5 week geleden heb gehad en ik heeel veel gerommel in mn buik heb, opstipatie en mn temp erg hoog blijft heb ik toch een heeeel klein beetje hoop op deze maand ). maandag mag ik testen!!

6. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    Meiden heel veel succes het is een zwaar traject maar het mooie wat je na die rot spuiten en alle fm kan krijgen is de moeite meeeeeer dan waard.
    Er zijn al meerdere IUI topics dus willen jullie meer info weten van meiden die al langer bezig zijn snuffel daar even rond.

Nogmaals blijf je zo goed mogelijk ontspannen en blijf moed houden(ok ik heb makkelijk praten was bij de 3e poging zwanger ook na 2 jr en met traag zaad net aan 12 miljoen en weinig en bij mij een gesloten baarmoeder mond die steeds werdt geoppend door het rietje van de insiminatie)

Groeten Joos

Deel Deze Pagina