Dikke streep ovulatietest dag na NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rdas, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rdas

Rdas Niet meer actief

Vanaf woensdag menstruatiekramp. Tot heden geen menstruatie te bekennen. 25 september vruchtbaar slijm dus ging er van uit dat 27 september m'n eisprong was. Dus in principe 1 dag overtijd. Donderdagochtend een test gedaan helaas negatief. Omdat m'n menstruatiekramp is afgenomen en steeds alleen witverlies heb voor de gein net een ovulatietest gedaan. En binnen 5 seconde een dikke duidelijke streep. Een tintje lichter dan de controlestreep. Nog nooit zo een knaller gehad. Wat kan dit betekenen? Mijn hele cyclus is normaal gesproken tussen de 28 en 30 dagen. Vanaf mei al gestopt met de pil.

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Foto?

3. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee.. geen ervaring mee maar wel reuze benieuwd wat hier uit gaat komen dus lees gezellig mee! :)

4. samaa

samaa Niet meer actief

Toch nog eens een testje wagen? Zou een kv 2 voor 5 doen met ochtendurine. Weet niet welke test je hebt gedaan donderdag?
    Ik ben zwanger, en bij mij zijn hierdoor de ovutesten ook nog steeds positief. (Is niet bij iedereen zo, wil je geen valse hoop geven, maaf hoor het wel vaak)

5. Rdas

Rdas Niet meer actief

Ik was ook erg duizelig vanmorgen. En lichte steekjes in baarmoeder. Donderdagochtend met kruidvat 2v5 getest

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,5 KB
      Weergaven:
      11
  6. Rdas

Rdas Niet meer actief

Op foto lijkt streepje iets lichter dan wat ie daadwerkelijk is

7. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Toen ik zwanger was, was de teststreep van ovulatietest bijna zwart, zó donker!

8. samaa

samaa Niet meer actief

Ovutest is idd niet positief. Ik heb er regelmatig een gedaan sinds ik zwanger ben, en ze zijn dan echt donkerpaars. Ik had toen ik zwanger wilde worden altijd wel een lichter streepje op mijn ovutesten, pas tegen de eisprong was ie knal. En ook na eisprong nog wel een streepje llichter dan de controle streep...
    Bij twijfel nogmaals een zwangerschapatest doen misschien??

Deel Deze Pagina