hallo meiden, Ik ging gisteren naar de wc en ik zag dat ik een witte dikke draad in mijn urine had van ong 3cm lang herkent iemand dit? Ik heb weleens vlokjes in mijn urine maar dit was anders.misschien een rare vraag maar ben benieuwd of iemand dit herkent
ik denk dat je op dit moment gewoon heel veel slijm aanmaakt ivm je eisprong, ik heb het ook weleens gehad dat het op de wc er uit liep (sorry voor de details), dus aan de klus zou ik zeggen haha
ja maar het was echt wit niet doorzichtig. zoo wat klussen betreft pffff elke dag hahaha we willen zeker weten dat we niks over hebben geslagen haha gr lin
haha ok bedankt voor jullie reacties ik weet wat me te doen staat zweep weer uit de kast en hij moet! hihihih nee hoor grapje gr lin
Ik heb dat echt elke maand, zo'n dikke lange sliert. Bij mij is het idd. vruchtbaarslijm. Verlies altijd erg veel, wel vies maar wel zo handig. Je weet tenminste wanneer je ei springt! Vies verhaal......maar bij mij hangt die dikke, lange sliert altijd uit/aan me doos als ik geplast heb. Die sliert is eenmalig maar verlies voor die sliert ook al een aantal dagen vruchtbaarslijm!
Ik heb meestal rond mijn ei, wel wat slijnmverlies, de ene keer meer dan de andere keer. Afgelopen donderdag IUI gehad, ik had dus vrijdagochtend zo'n sliert "hangen" alleen was de mijn half met bloed bedekt! Ik denk dat dat komt door de IUI, is tuurlijk wel erg gevoelig daarzo.