Hoi dames, Gister was mijn vruchtbare dagje. Vandaag is namelijk (als goed is) mijn eisprong. Mijn temp was ook met 0,2 hoger gegaan. Maar nu is het dit : Gister niet geklust... Vriendje was niet lekker en ging vroeg slapen, je snapt wel dat het geen verplichting moet zijn, maar ik baalde wel ontzettend. Heb al een paar dagen last van mijn buik en gister was het heel anders, buik, last van mijn zij en vooral ook last van boven mijn vagina... pfff... maar ik had het er wel voor over ! Dus mijn vraag is, kun je op de dag van je eisprong zelf ook gaan klussen of is hij dan niet zo vruchtbaar... ben er niet zo handig in Bedankt dames en alvast een hele fijne pasen !
Volgens mij heeft dat wel nut! Gewoon alle kansen pakken die je pakken kan Kijk maar eens in het topic temperatuurkaartjes en dan het topic zwangerenkaartjes. Je zal zien dat heel veel mensen op de dag van de eisprong geklust hebben! Veel plezier
wij hebben de dag voor eisprong geklust en op de dag zelf. volgens mij ben je dan zeker vruchtbaar dus lekker doen. sterkte van Chantal.
Je eitje leeft ongeveer 12 uur volgens mij, dus het heeft zeker zin om te vrijen. Je hebt sowieso niets te verliezen. Veel plezier. gr vruchtje