Waterige afscheiding, innesteling of toch wat anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KleinMeisje93, 17 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames!

Sinds vandaag heb ik ineens wat meer last van afscheiding dan gister en daarvoor.. (wit en waterig) 7 augustus duidelijk ovulatiepijn gehad en gezellig gemaakt van 4 tot 7 augustus (iedere dag) (libido was erg hoog vergeleken met normaal)
    Zwangerschapstest is negatief (nog te vroeg?!) en ovulatie test is ook negatief.
    (10 DPO, dag 24 van cyclus)
    Iemand misschien een idee?

Heb op en af misselijkheid en vandaag erg emotioneel en snel jaloers op mijn vriend als hij met een goede vriendin van hem moet lachen. Ook allerlei steekjes terhoogte van mijn navel.
    Baarmoeder ligt hoger dan normaal voor NOD en iets zachter ook.. alweer een eisprong kan niet want zoals hierboven is de test negatief van ovulatie.

Iemand ervaring ermee? Werd je ongesteld of bleek je een week of midweek later zwanger te zijn?

Liefs, KleinMeisje93 💋

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Symptomen als misselijkheid zijn afkomstig van HCG. Heb je voldoende HCG in je lichaam om klachten te krijgen, heb je zeker een positieve zwangerschapstest. Ik denk dus niet dat je klachten van een zwangerschap komen.

Elke zwangerschap is natuurlijk anders, maar de klachten die je noemt had ik ook helemaal niet. Ik had juist geen afscheiding (nu met 15w nog nauwelijks), misselijkheid kwam met ruim 7/8 weken en moodswings/chagrijnigheid/emotioneel zijn zelfs pas met een week of 11/12.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als jij op 7 aug de ovu pijntjes had dan is jouw ei waarschijnlijk pas 2-3 daarna gesprongen.
    Wat je voelt is de groeipijn en niet de eisprong zelf.
    Je kan dus ook nog maar 7 dpo zijn en kans dat er nog geen innesteling is geweest.
    Als de klachten van hcg zijn had je al positief moeten testen ;)
    Maar als je nu 7 dpo zit dan heb je nog alle kans op een posi test de komende dagen ;)

4. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Zou ik dan wel genoeg hebben geklust? 10 augustus overigens ook nog geklust.

Deel Deze Pagina