Ik heb ovu testen gebruikt en was positief op 27juni ik had alleeb helemaal geen vuchtbaar slijm wel wat natter maar meer niet bij mn vorige zwangerschap had ik dat wel steeds in mn vruchtbare dagen. zal het komen door hormoonveranderingen na zwangerschap etc?
waterige afscheiding valt ook onder vruchtbaar slijm. Natuurlijk kan je hormoonhuishouding wat veranderen na een zwangerschap (had ik zelf in extreme mate). Als je ovutest posi was en je was wat 'natter' zit het waarschijnlijk toch wel goed hoor! Hoop dat je goed geklust hebt groetjes Tezzz
Hoi, Wat moet ik me onder vruchtbaarslijm voorstellen. Is dat, dat in je broekje wat wittig-creme zit of zo. Ik heb namelijk geen slijm, maar wel wat wittig afscheiding zeg maar. Groetjes Wendy
Hoi, Toevallig heb ik net onder de douche even gevoelt, en ik kon hem goed voelen en was zacht en kon min of meer m`n vinger erin stoppen zeg maar. Toen ik m`n vinger eruit haalde had ik een beetje slijmerig doorzichtig beetje roze slijm. Zou het kunnen dat ik vruchtbaar ben? Ben heel onregelmatig dus vind het zo moeilijk om het goede moment te vinden. Ik ga wel vanavond lekker aan de klus, je weet maar nooit. Iedereen veel succes. Groetjes Wendy