Oei, wat een slecht nieuws. En dat terwijl je je zó op en top zwanger voelde en zelfs al het vertrouwen had om het met mensen te delen, ook na je miskraam. Ik kan me niet eens voorstellen hoe jij je nu voelen moet. Ik hoop voor je dat het snel raak is en dat dat kindje dan wel blijft plakken. Ik wens je heel erg veel sterkte, en ik blijf je volgen!
Hartstikke lief dit berichtje, dankjewel. We gaan waarschijnlijk even een paar maanden niet proberen, ik wil even wat dingen op orde krijgen en op vakantie gaan etc voor ik het weer probeer. Het zwanger worden lijkt goed te gaan dus wat dat betreft geen tijdnood.. Iedereen bedankt voor de troost en het medeleven. Ik krijg maandagochtend een afspraak met de gynaecoloog om te spreken over medicijnen die een miskraam opwekken en een curretage. Ik vind het verschrikkelijk dat ik dan nog dagen moet afwachten, maar het gaat even niet anders. Ze hadden niet eerder plek.
Wat een verdrietig nieuws! Had zo gehoopt voor je dat je een kloppend hartje zou zien. Sterkte maandag!