Geen vruchtje op 6 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tatve, 27 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatve

tatve Nieuw lid

27 dec 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Gisteren eerste echo gehad op 6 weken nadat ik in september een miskraam heb gehad. Er was nog geen vruchtje te zien, wel een vruchtzakje en dooier. Volgende week opnieuw een echo om te kijken of er dan wel al iets zichtbaar is. Nog iemand die dit al eens heeft meegemaakt? Ben op zoek naar een sprankeltje hoop om deze lange week door te komen. [​IMG]

2. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.182
    1.984
    113
    Het spijt me maar dat klinkt niet zo hoop vol eigenlijk (was het wel een inwendige echo?

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    ik had 1e echo. Was daar 6+5 volgens eigen berekening.
    Na de echo en inwendige echo kon ze niets zien en opmeten. Er was wel "iets" maar kon 2 kanten opgaan. Ook geen kloppend hartje te zien.
    Na de mk in februari wist ik dat het foute boel was. 1.5 week later met 8+2 weer heen. En ineens duidelijk beeld en kloppend hartje en precies op termijn volgens berekening.

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

6 weken is echt nog vroeg dan is het nog mm werk. Hoe weet je hoever je bent? Voor 6 weken is het al helemaal moeilijk te zien. En ook welke apparatuur is gebruikt maakt uit.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hier met exact 6 weken een echo gehad (100% termijnzeker ivm ivf).
    Alleen een lege vruchtzak te zien.
    Geen dooierzak, geen vruchtje

1 week later nieuwe echo en toen wel een dooierzakje en vruchtje incl kloppend hartje.
    Vruchtje meette netjes 7 weekjes oud

6. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    Had ik ook bij de jongste. Ik was zeker van mijn termijn en dacht ook dat het een miskraam zou worden. Maar 2 weken later wel een kloppend hartje en precies volgens eigen berekening gemeten.

Ik ga duimen voor goed nieuws, TS ❤️

lorreke vindt dit leuk.
  7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Ik had geen dooierzak in beeld met 5+6. Terwijl ie best groot is in verhouding tot de rest. Wel vruchtje met hartje. Dooierzak kon ze met geen mogelijkheid op beeld krijgen, terwijl die er wel moest zitten. Er kan best een vruchtje zitten, maar gewoon niet in beeld te krijgen. Was in 2019, in t ziekenhuis met goede apparatuur

Deel Deze Pagina