geen vruchtje op echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door wennuhhh, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    okee... ben echt blij met deze verhalen

2. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Hier bij 6 weken 2 vruchtzakjes waarvan bij 1 ook dooier, dit was ook normaal gezien de termijn was tegen ons gezegd.

2 weken later 2 kloppende hartjes! :):)

Succes met afwachten begrijp dat dat wel moeilijk is!

3. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    wat fijn om te horen.. wij waren al ruim 1.5 jaar bezig om zwanger te worden... omdat ik weer naar de gynaecoloog moest doordat ik al 2 x overtijd was naar 9 dagen toch ongesteld geworden en paar nega testen.. moest ik voor de zekerheid toch testen.. knal positief... ik hoop zo van harte dat ik het zelfde had als jullie... moet over 13 dagen weer heen.. maar ga vragen als het iets eerder kan hebben sat weekend een feestje en om dan in onzekerheid te zitten voelt voor mij niet lekker... ga er van uit dat dit geen probleem is.. dus ik hoop op een knalfyif:)

4. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik heb het wel mee gemaakt met 6.3 inwendige echo helaas alleen een vruchtak te zien. Moest 3 weken wachten, ben eerder terug gegaan en bleek bij ons helaas nog steeds leeg te zijn. Dit is helaas een mk geworden.
    Maar er zijn ook veel goede verhalen te lezen, het hoeft niet perse fout te gaan! Heel veel succes!
    Zal duimen!!

5. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ik zit momenteel in precies dezelfde situatie en heb morgen opnieuw een echo en gesprek met gynaecoloog voor vervolg stappen mocht er niks veranderd zijn.
    Veel sterkte en succes met wachten..
    Weet hoe lang het duurt..

6. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    hoop dat het voor jou morgen ook positief is!! laat je het ff weten??

7. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Dankjewel.. Ja ik laat het even weten.
    Pff super zenuwachtig..

8. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Met mijn eerste echo 5+1 een leeg vruchtzakje, volgens de gyn kon het 2 kanten op. 2 weken later met 7+1 een prachtig kloppend hartje!

Succes en hopelijk zit alles goed

9. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Hier geen goed nieuws.. vruchtzakje nog steeds leeg. Curettage was nog niet heel handig aangezien ik nog geen bloedverlies heb en de kans groter is dat er dan complicaties optreden. Nu dus medicatie meegekregen om het op te wekken. Morgen begin ik, moet binnen paar uur wat loskomen. Gebeurd dat niet na 24 uur opnieuw pillen nemen. Dan moet het loskomen.
    Volgende week woensdag opnieuw controle of eerder bellen als ik het niet vertrouw eerder bellen. Dan wordt er gekeken of alles weg is. Zo ja mooi, zo niet dan word ik alsnog gecureteerd. Dat heeft dan minder risico's omdat mijn lichaam het voor een groot deel dan al zelf heeft opgelost.
    Snappen jullie het?

Ergens ben ik heel verdrietig, anderzijds soort van opgelucht dat ik nu weet hoe het zit. Dit hoofdstuk hopelijk snel kunnen afsluiten en verder kunnen kijken.

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat een naar nieuws :( heel veel sterkte! Ik snap dit alleen niet: "Curettage was nog niet heel handig aangezien ik nog geen bloedverlies heb en de kans groter is dat er dan complicaties optreden". Ik heb een MA gehad eind augustus en had 0,0 bloed en ben toch gecurreteerd :( en dat is goed verlopen. Ik hoop natuurlijk van harte dat het met pillen is op te lossen!! nogmaals heel veel sterkte.

11. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Lianne.. De gynaecoloog zegt dat de kans dat er complicaties bij komen groter is omdat het nog allemaal dicht zit en de curettage daardoor moeilijker uit te voeren is. Kleine kans dat ze niet allea weg kunnen halen en ik dan nog een keer gecurreteerd zou moeten worden. De risico's op complicaties neemt dan nog meer toe.Daarnaast heb ik bij mijn dochter een keizersnede gehad, dus er zit al een litteken in de baarmoeder..

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oh oke, dat zal het dan zijn ja. Hoop dat het vanzelf dan komt met de pillen. nogmaals sterkte!

13. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    ah wat balen zeg!!! die verveelde dingen ook allemaal... ik ga morgen weer bellen dus ben benieuwd wanneer ik weer terecht kan..

14. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    gebeld.. kan niet 2 dagen eerder.. we zitten vol zegt ze door de telefoon..

terwijl mijn gynaecoloog zei.. dat als ik er erg mee zat altijd mocht bellen...

helaas voor ons.

15. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    morgen is het zo ver! zit er in spanning omdat mijn half zus gisteren een miskraam heeft gehad...

16. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Ppff. Spannende tijden hoor. Heel veel succes morgen. En sterkte met je zus. Hopelijk krijg jij beter nieuws.

17. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Heel veel sterkte morgen. Zelf heb ik bij de tweede hetzelfde gehad, dacht ruim 7 weken zwanger te zijn, maar er was alleen een vruchtzakje te zien. Mocht een week later terugkomen en toen zagen we een kloppend hartje. Nu zijn we inmiddels alweer ruim drie jaar verder en hebben we een gezonde zoon van 2,5 jaar.

18. bloemig

bloemig Lid

19 mrt 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    gelderland
    Ook ik wacht in spanning af..
    Dacht 7 weken zwanger te zijn.
    Helaas leeg vruchtzakje. De grootte van het vruchtzakje past bij een zwangerschap van 6 weken.
    Gynaecoloog zegt dat ze vaker meemaakt dat er dan nog niets te zien is.
    Vrijdag weer een echo..
    Ik heb regelmatig bloedverlies ivm een hematoom.
    Heb al 3 echo's gehad. Pff.. het is echt slopend.
    Duimen dat iedereen een mooie positieve echo krijgt.

19. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik heb het ook gehad, dacht 7 weken te zijn maar was niks te zien nog geen eens een vruchtzakje dus bleek veel minder ver dan ik dacht zou namelijk volgens de echoscopist 5 weken en een aantal dagen zijn, heb 2 weken ervoor posi getest dus snapte niet zo goed hoe dat dan kon maar toch is het zo en de termijn klopt nog steeds van hoe zij die ongeveer had uitgekiend .. Na 2 weken een kloppend hartje gezien met bijna 7 weken en nu al over de helft! Het hoeft niks te betekenen en het kan dus ook echt 2 kanten op... Hele dikke knuffel en ik duim voor jullie!

20. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    bedankt allemaal!!! hoop voor iedereen een mooie echo!!! en voor jou ly1 nog een hele fijne zwangerschap!

Deel Deze Pagina