Hallo, Ik ben nieuw hier maar zit met m'n handen in het haar.. Afgelopen weekend had ik het gevoel dat ik zwanger was, herkende mezelf niet in de spiegel, geen trek, last van krampen thv baarmoeder, gevoel dat er een steen lag boven mijn maag en veel boeren en continue naar de wc , gemiddeld 4 a 5x in het uur. Maandagmiddag heb ik een zwangerschapstest gedaan, de dag dat ik ongesteld moest worden. Deze was positief. Dinsdag ochtend nog een test voor de zekerheid en deze gaf negatief aan. Woensdag steeds meer krampjes, nog vaker naar het toilet en kon ik geen koffie meer binnenhouden, terwijl ik dat altijd erg lekker vind. Donderdag nog een test gedaan, weer negatief. 's middags begon het bloedverlies, eerst erg donker van kleur en niet zoveel. In de avond helderrood en meer dan ik normaal met een menstruatie heb met stolsels en iets dat leek op weefsel. Dit heb ik vandaag nog steeds. Is het mogelijk dat de eerste test fout was, dat ik nooit zwanger ben geweest. Of een hele vroege miskraaam?
Mogelijk heb je een chemische zwangerschap gehad. Dit is als er wel hcg kan worden gemeten, maar er geen vruchtje kan worden gezien. Het is al misgegaan voordat het goed was ingenesteld. Dan krijg je een iets verlate menstruatie. Vaak merken vrouwen het niet eens.
De eerste was de clearblue plus met een streepje en was duidelijk te zien. Tweede was dezelfde. Donderdag was de digitale van clearblue. Zou 5+4 weken zwanger zijn, is het dan nog mogelijk dat de innesteling niet goed is gegaan?