O wat vreselijk voor jullie... Hier duimen heel veel dames mee op toch nog wat positiever nieuws of mogelijkheden . Veel sterkte x
Ohh wat een vreselijk nieuws zeg!!heel veel sterkte komende tijd. Heb er geen ervaring mee ,maar hebben ze gezegt dat er helemaal geen vruchtwater meer is?als ze een vruchtwaterpunctie willen doen lijkt t me dat er nog wel wat is
Ik heb hier helaas een negatieve ervaring mee. Onze dochter had een chromosoomafwijking. Vruchtwater werd steeds minder. Ze dronk het op, maar plaste het niet uit. Maag en nieren waren ook nooit gevuld. Haar lichaam sloeg het op in o.a. haar armen, benen, voorhoofd en buikholte. Toen ze zeiden dat ik niks meer had zakte de grond onder mijn voeten vandaan. Longetjes kunnen zich niet ontwikkelen als er geen vruchtwater meer is. Een kleine week later voelde ik haar weer meer bewegen, maar als nog is ze een aantal dagen daarna overleden. Toen mijn vliezen braken bij de bevalling kwam er toch nog een plens vruchtwater uit. Ik wens je heel veel sterkte!
Ik lig nu in het UZ in Jette, volledige bedrust. Maandag doen ze nog een echo, als blijkt dat er geen vruchtwater is bijgekomen wordt de bevalling ingeleid. Ik ben kapot
Wat een verschrikkelijke nachtmerrie meis.... Ongelooflijk veel sterkte... Hoop zo hard dat er nog een wondermag gebeuren!
Wat verdrietig! Toen ik geen of weinig vruchtwater had ging ik googelen om te kijken wat ik er zelf aan kon doen. Ik las over veel drinken en druiven eten. Ik heb dat toen maar gedaan. Baad het niet, dat schaad het niet... Sterkte! X