Heb vandaag een echo laten doen en het hartje klopt niet meer en er was ook geen vruchtwater. Bij de vorige onderzoek 6 weken geleden was alles nog oké buiten dat de baby 'kleiner geschat is" zie vorige topic http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/165403-baby-minder-gegroeid.html Zondagavond moet ik binnen om te bevallen van mijn levenloze baby'ke. Ik weet niet wat me te wachten staat. Mijn gynea is ziek heb dus niet kunnen vragen wat er gaat gebeuren. Wat doen ze bij een doodgeboorte Ik ben "was" 24 Weken zwanger.
Ik weet het niet meis, maar ik heb er geen woorden voor. Wat een onmacht en een verdriet zul je hebben. Ik wil je alle sterkte van de wereld toewensen.
Jeetje meid, wat moet dit verschrikkelijk erg voor je zijn. Ik weet er ook geen antwoord op. Maar je kan hiervoor toch altijd een verloskundige bellen? Zou ik gewoon even doen. Heel veel sterkte, knuff.
Wat vreselijk verdrietig dat je dit moet meemaken! Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je kleintje!
Lief tifaatje, Wat vreselijk dat dit je moet overkomen er zijn idd geen woorden voor. Ik weet niet hoe t zit als je kindje in je buik overlijdt maar er gaan inelkgeval 2 dingen gebeuren, jullie gaan ouders worden! het meest mooie moment injullie leven geniet(hoe stom t ook klinkt) daarvan! (ik spreek uit ervaring) en dan komt helaas t veel te vroege afscheid wat verschrikkelijk is en het ergste is wat een ouder kan overkomen, ik kan jullie dus alleen heel veel sterkte wensen voor de komende moeilijke tijd. liefs
Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat ondertussen. Wat een ontzettend heftige tijd voor jullie zeg...ik krijg er koude rillingen van. Elmo