1 Jaar Later! Nog Steeds In Mijn Gedachten.

Discussie in 'Miskraam' gestart door 1ste Wondertje, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik wist dat ik zwanger was. Nou ja, de test wees nog negatief uit, maar ik wist het gewoon. Mijn gevoel zei het. En 2 dagen later was het dan wel positief.
    Helaas is deze zwangerschap in een mk met 7 weken uitgelopen. Maar nog altijd in mijn gedachten.

Nu heb ik sinds een maand een pracht van een dochter en dat doet een hoop vergeten. Maar het blijft toch een deel van je.

Sterkte voor iedereen die ook een mk heeft gehad of nu er 1 ondergaat.

xxx

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heel herkenbaar !! Ik ben nu weer zwanger en ging paar dagen terug een banner maken , stond mijn oude banner er nog in en die zei , u bent 36 weken en 3 dagen zwanger , nog maar 3 weken en 4 dagen te gaan .......dat was ff slikken .....

3. 1ste Wondertje

Hoi Marjon2,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Je echo heb je al gehad zo te lezen. :D

Ik hoop voor je dat het nu beter gaat. Het is inderdaad ff slikken als je bedenkt dat je al bijna moeder had kunnen zijn.

Geniet van je zwangerschap, voor je het zijn de 9 maanden om.

xxx

4. 4days

4days Niet meer actief

Heel veel sterkte! :( Knuffel je dochtertje maar extra vaak vandaag.:)

5. 1ste Wondertje

Thanks Cossy! Ik ga dat zeker doen. Ben zo blij dat het deze keer wel goed mocht gaan.

xxx

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb mijn eerste echo vrijdag ..

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het is bij mij alweer wat langer geleden maar het blijft je altijd bij.
    Ik wens iedereen veel sterkte toe.

@1ste wondertje: geniet heel veel van je dochter, dat maakt ook veel goed.

@marjon: Geniet van de 9e maanden ik hoop dat het nu wel goed blijft gaan, succes alvast bij de echo!

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey meis,

Ik heb ons vruchtje verloren bij 4 weken :( (heb voor mijn ongi positief getest maar ben toch ongi geworden ) en zelfs bij 4 weekjes ben ik al heel verdrietig en het lijkt mij nog erger als je verder bent..

de vrouw van mijn neef bij 10 weken, verheugend naar de echo toe, was het hartje gestopt, hoe erg kan het zijn.

wens iedereen super veel sterkte met hun verlies.

xxxjes

wij gaan naar maand 11 toe van een wondertje proberen te maken

9. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Hey lieverd,

Moeilijk om te lezen. Ik weet helaas hoe het voelt een miskraam. Gelukkig heb je je kleine meid om inderdaad even extra te kunnen knuffelen. Ik kom binnenkort ook weer even knuffelen ok? :D

Heb blijft pijnlijk, ook al heb je een pracht van een kindje, lijkt het me nog moeilijk!

Dikke kus voor jou van mij!

10. 1ste Wondertje

Lieffie,

Het blijft moeilijk. Maar je snapt het maar al te goed ;) Ik wou dat we het allebei niet hadden hoeven mee maken. Dat het niemand moest overkomen. Maar ik denk dat we er alleen maar sterker van worden. :D Ik wel in ieder geval.

Ik hoop dat je snel een wonder in je armen mag houden. :D

Liefs je zusje

11. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Bij mij is het bijna 2 jaar geleden, en ik denk er nog vaak aan, denk ook niet dat dat gaat veranderen. Ik was 30dec uitgerekend, en toen ik zwanger was van Timo 28 dec. Hij is de 30e geboren, voor mij is dat heel speciaal, de eerste, want dat zal hij blijven, zal ik nooit vergeten, hij heeft een speciaal plekje in mijn hart, voor altijd.

Heel veel sterkte allemaal om het een plekje te geven, het is niet makkelijk.

Liefs Miek

12. 1ste Wondertje

@ Miek74,

Jeetje, dat is heel speciaal zeg.

xxx

Deel Deze Pagina