geen vruchtzakje bij 6 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door hopelessinlove, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Lastige situatie.
    Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb met mijn miskraam maar 1,5 dag (heftig)gevloeid met minimale krampen (minder dan menstruatie).
    Sterkte ermee!! Hopelijk krijg je dinsdag duidelijkheid!

2. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Absoluut! En als het kan daarna nog een keer. Bij mij was het zelfs na 2 dagen meer dan verdubbeld. Dus meerdere keren hcg laten prikken is zeker zinvol. Het hoeft helaas alleen niks te zeggen of de zwangerschap in stand blijft of niet. Tenzij het idd maar heel langzaam stijgt of zelfs aan het afnemen is, dan weet je idd voldoende.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

OP basis van goede bloeduitslagen heb je idd nog steeds geen zekerheid, maar op basis van slechte bloeduitslagen wel. En TS heeft nu niets...
    Dat was meer mijn punt... ;)

Overigens: ik weet niet zo zeer of het HCG pas gaat dalen als het vruchtje afgestoten wordt, of dat dat eigenlijk eerder andersom oorzakelijk verbonden ligt: dat een vuchtje pas afgestoten gaat worden als HCG gaat dalen.... Of dat beide opties voor kunnen komen.

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee klopt helemaal. Dat blijft trouwens tot het einde toe spannend ;).

Suus

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het zou weleens zo kunnen zijn dat het HCG afneemt, waardoor je lichaam het signaal krijgt dat de progesteronwaardes ook wel naar beneden kunnen, en dat pas dan de mk optreedt.

Suus

6. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb in september een vroeg miskraam gehad. zonder pijn... beetje kramp onderbuik gevoel en helemaal niet zo veel bloed verloren ik was net 6 weken zwanger. bij mijn andere miskramen ging het met veel bloed en pijn gepaard. het is dus telkens anders... maar.. nu ik zwanger was kreeg ik een mijn eerste echo en toen zeiden ze je bent 4 a 5 weken max zwanger. er was alleen maar een rondje te zien. ik zei dat kan niet qua tijd telling.. en ja hoor 2 weken later nog een echo en ik was 7 weken en 5 dgn zwanger. ik zat dus net op de grens bij de eerste echo.. nog niets te zien terwijl het er echt wel zat! ik hoop voor jou ook het laatste geef de moed niet op..... en ik weet hoelang het wachten duurt.. succes hoor... dit is niet makkelijk deze onderzekerheid.

7. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Wat is afwachten moeilijk!!

Maandag maar een paar druppels bloed.
    Dinsdag weer wat meer bloed maar nog steeds geen ongesteldheid hoeveelheid.
    Vandaag tot nu toe geen bloed.

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

we hopen gewoon op een kerstwonder dat je na de kerst een mooi knipperlichtje mag zien (hartje dus)

9. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    ik heb t zelfde mee gemaakt, ik was 6a7 weken zwanger ging na de gyn voor een echo (omdat ik hier voor 2 vmk heb gehad) en er was helaas nik te zien alleen een zwarte vlek ( zie foto boek) 1 week later was t groter geworden en de week daarop leek er een vruchtzak te zitte toen was in al bijna 10 weken als je normaal zou tellen. die week erop moest er echt een hartreactie te zien zijn maar helaas. ik heb nog gewacht tot dat t los kwam maar gister heb ik een curretage gehad ik was al zwanger sinds 21 september maar me lichaam liet t niet los en de hormonene bleven stijgen. heel erg sneu :( en ik had je beter nieuws wille vertellen maar ik vind dat je verhaal er een beetje op leek ik verloor ook bloed niet zo veel als een ongi en ook niet heel de tijd

10. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik heb gelukkig sinds gisterochtend tot nu toe geen bloedverlies meer gehad..

11. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik ben daarnet weer bij de verloskundige geweest voor een nieuwe echo.

Helaas is het toch echt misgegaan. Ze kon ook nu op de echo niks meer zien zelfs geen verdikt slijmvlies meer wat er op duide dat mijn baarmoeder schoon is. Het is dus waarschijnlijk toch zaterdag al afgekomen ook al had ik niet eens last van buikpijn of iets dergelijks. En viel het bloedverlies wel mee.

Nu test ik wel nog steeds positief maar ze raden me aan om na het weekend nog een keer een test te doen. En als die positief blijft dan moet ik hun toch bellen en willen ze dat ik verder ga na de gynacoloog. Maar hoogstwaarschijnlijk zou het hormoon na 2 weken wel al uit mijn lichaam zijn.

Het is niet leuk om te weten dat het mis is gegaan. Maar ik ben ook blij dat ik van de spanning af ben. En het voordeel is dat nu mijn baarmoeder schoon blijkt te zijn we er wel weer gelijk voor kunnen gaan. En er gelukkig geen curetage of iets dergelijks nodig is.

We beginnen dus opnieuw en kunnen niet meer dan hopen dat we gewoon weer snel zwanger zijn!!

12. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Zat net aan je te denken en toen verscheen je berichtje.
    Wat een rot nieuws, had echt op beter gehoopt voor je. Gelukkig zie je zelf ook dat kleine lichtpuntje en dat is dat je niet gecuretteerd hoeft te worden en dat je er meteen weer voor mag gaan!
    Ik weet hoe je je voelt. Helaas heb ik zelf ook bij 5,4 weken en 6,2 weken een mk gehad. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag worden. Weer even vertrouwen in je lichaam gaan krijgen.
    Veel sterkte!

Deel Deze Pagina