moe en futloos probleem op werk

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door snoepje84, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Beste dames,

Ik ben momenteel 7 weken zwanger en ik moet jullie eerlijk zeggen het is echt zwaar :( ik ben continu misselijk, ben na een half uurtje iets doen al meteen uitgeput. Oververmoeid kortom niet te genieten. Ik werk zelf in de zorg en werk momenteel halve dagen zo zwaar is t. De werkgever wil me zo snel mogelijk weer volledig aan t werk krijgen. Terecht natuurlijk maar ik trek t nu al niet de halve dagen. Zodra ik thuis ben plof ik neer op bed en lig ik uren te slapen. Omdat ik eerder een miskraam heb gehad ben ik sowieso voorzichtig heb ook een gesprek met de arbo gehad en die vind dat ik het ook rustig aan moet doen. Niet teveel bukken en tillen en genoeg rust houden alleen snapt mijn werkgever dat niet zo.. wat denken jullie?

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Over het algemeen ga je jezelf na de eerste 10 weken van de zwangerschap weer wat beter voelen. Misschien is dit ellendige gevoel maar tijdelijk en kun je binnenkort weer hele dagen werken :)

Tot die tijd inderdaad wat rustiger aan werken, pas je tempo aan en kijk of je het veelvuldig bukken en tillen aan een ander kunt overlaten. En slapen, geloof me, dat doe je in de eerste weken sowieso de heeeeeele tijd. Of je nu wel of niet werkt, haha!

Deel Deze Pagina