Ja maar buiten opdoen gaat dus niet. Het moet binnen op want daarna gaat ze op mijn rug en kan ik er niet meer bij. En het was vandaag wel echt heel koud, ik had koude vingers door mijn handschoenen heen en mijn muts is kwijt dus ik had bevroren oren. Ik vind het dus wel belangrijk dat zij iets over haar oren en vingers heeft.
Ja word wel lastig als ze op je rug zit en je er niet bij kan.. Ik weet niet of het lukt om haar op je heup te dragen?
Als je haar sjaaltje om haar capuchon doet, dan blijft die gemakkelijker zitten. Wij hebben wantjes met een koortje in de jas. De wantjes stoppen we in de mouwen zodat ze moeilijk afgaan, en door het koortje is het ook wat lastiger voor hun om ze uit te trekken.
En zoiets? Misschien is dat moeilijker af te krijgen? https://www.google.nl/search?newwindow=1&biw=1280&bih=709&tbm=isch&sa=1&q=bivakmuts+baby&oq=bivakmuts+bab&gs_l=img.3.0.0j0i24l2.21953.25522.0.26227.13.10.0.3.3.0.137.996.6j4.10.0....0...1c.1.32.img..0.13.1027.OvyK2Oty_zc
Nee dat heb ik een paar keer geprobeerd, maar ik vind dat echt niet fijn dragen. Ik hou dat maar heel kort vol. Buikdragen lukt niet meer omdat ze te lang word, dan zit haar hoofd voor mijn gezicht en zie ik niet waar ik loop .
Die van mij wilt ook niks.. Ook geen muts, geen wanten, geen sjaal. Voetenzak wel maar ook absoluut niet te hoog dicht. Als hij op dreef is trapt hij schoentjes en sokjes ook nog uit in de voetenzak. Ik lig er niet zo wakker van. Ja wij als ouders zijn de baas maar wat heb ik aan een hysterisch zwetend kind in de wagen. Blijkbaar is het gewoon erg warm allemaal. Zonder sjaal muts en wanten haal ik hem nog steeds lekker warm uit de wagen. Ik had altijd zoiets van ik hoor hem wel als hij het koud krijgt/heeft. En dat bleek ook te kloppen. Afgelopen weekend begon hij na 20 min in de wagen te mopperen en toen was een sjaaltje wel goed. Maar niet eens een echte sjaal maar een dikke driehoek slab van silly Billyz onder z'n jas. Wantjes nog steeds niet maar z'n handjes mochten dit keer wel in de mouwen van z'n jas. Zodra het hier echt vriest dan wil hij vast ook z'n muts wel op. Als ik met draagdoek draag dan gaat hij daar alleen in z'n vest in en dan wel samen in mijn jas, ik draag nog steeds het liefst op de buik. Dan nog zweten we ons allebei rot
Ik draag ook op mijn buik onder mijn jas dus wantjes geen probleem. Mutsje laat ons meisje nog wel zitten, maar het mutsje zit af en toe helemaal scheef waardoor oortjes nog koud worden. Ik zat daardoor naar die bivakmutsen te kijken. Nog even leuke zoeken en dan ga ik dat ook proberen.
Hier is kleren zelf al een drama, wij hebben nu een all in one..jas zeg maar. Ze gaat er in en alles is meteen bedekt en ze kan er ook nog in staan en kruipen dus het is nog fijn en warm
Wanten zijn hier ook een drama, maar handschoentjes gaan wel goed. Hij wil gewoon dingen kunnen vastpakken met zijn handjes.
Ik heb ook zo'n eigenwijsje, ik heb haar jasje te groot gekocht waardoor ik de mouwen over haar handen laat met koud weer, er zit een capuchon op de jas die ik opdoe en dan snel de sjaal eromheen, meestal krijgt ze het er dan niet af omdat de handen in de mouwen zitten
Hier laat ze wel dr mutsje op zolang ik loop, en trek vaak de capuchon eroverheen, sjaals vind ze verschrikkelijk laat staan handschoenen/wantjes. Heb ze ook met die door de jas heen gaan maar ze word woest en trekt er zo hard aan dat ze hysterisch word. haha Het is ook een duimer en met dr andere hand friemelt ze aan de knuffel.... Zolang ze dr muts ophoud vind ik t goed, op koude dagen zit ze dan ook in de wandelwagen met voetenzak naar mij toe gericht en kap omhoog. Dan zit ze toch iets meer uit de wind.. Laat t maar weer gauw voorjaar worden!
Als je met een lange doek zelf knoopt zou je de doek 1 keer over haar hoofd kunnen laten gaan. Dat krijgt ze vast niet af.
Hier ook altijd een mutsje met een touwtje onder de kin, ze is zelf wisselend enthousiast maar altijd blij met warme oren op de fiets. Ook vorig jaar in de draagdoek had ze altijd een muts op, de handjes zaten lekker warm ergens onder mijn jas. Wantjes heeft ze heel lang niet geaccepteerd, maar toen het echt koud werd vond ze het ineens wel helemaal prima vooral op de fiets!