Schema 5 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dexie, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Hoe is jullie slaap/voedingsschema voor een baby van 5 maanden. Ik krijg er maar geen regelmaat in. Hij slaapt hoog uit 3x 3 kwartier. Verder is hij wel vrolijk hoor, maar wil meer regelmaat voor hem. Leggen jullie hem na zijn voeding in bed of eerst nog even spelen?

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier ook geen regelmaat qua slaapjes... Bij moeheidssignalen leg ik hem op bed maar hij slaapt dan maar een goed half uur, ook zo een drie keer per dag.....

Ik vind het niet zo erg. Ik leg hem gewoon op bed als ik zie dat hij moe is, geen provleem toch? Ik probeer wel qua fles en vaste voedingstijden een beetje dezelfde tijd aan tenhouden.

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Vergeet nog het voedingsschema erbij te zetten:

7 uur fles
    9 uur fruit
    11 uur fles
    3 uur fles
    5 uur groentehap
    19 uur fles

T eerste slaapje is vaak na een uurtje of twee uurtjes wakker zijn. Dan na de fles van 11 uur of soms pas 12 uur en ook weer na de fles van 3 uur maar t kan net zo goed allemaal anders zijn. Als hij moe is leg ik hem op bed....

4. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ongeveer dezelfde tijden...een uurtje later alles...alleen mijn meisje slaapt van 12 tot 2 uur half 3 en gaat daarna niet meer naar bed....meestal slaapt ze rond 6u een half uurtje bij ons en om 20:00 laatste fles die geef ik op der kamertje met een klein lampje aan verder donker en daarna slapen....

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Precies hetzelfde hier.

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik lees ff mee..mijn kleine man heeft overdag qua eten wel ritme maar wakker is bed liggen is hier not done dus zwaar ritme zoekende hier

Deel Deze Pagina