Onze kleine man is 10 maanden oud en eet eigenlijk alles wat we hem voorschotelen, heb al gehoord van een heleboel mensen dat we daar blij mee moetenm zijn zolang het duurt. maar voorlopig gaat het goed het enige is overal zeggen ze dat hij tot een jaar eigenlijk 500cc opvolgmelk moet, maar ik krijg er niet meer dan 180 cc in per dag, zijn schema is als volgt 6.30 wakker 7.00 ontbijt heel enkel keer pap van een lepel anders brood 1 boterham met beleg en een beker thee erbij vindt hij erg lekker 8.15 slapen 10.15 wassen aankleden 10.30 fruit 1 a 2 stuks afhankelijk van meneer is gek van kiwi gold maar die heb je nu niet banaan geef ik hem zo min mogelijk hij reageert hier net als mij vrij heftig op door niet te kunnen poepen en buikpijn mandarijn enz vindt hij enorm lekker maar ook appel peer enz. 11.00 wandelen boodschappen dat soort dingen 12.15 brood eten 1 boterham met boter en beleg en een beker karnemelk ook dit vindt hij heerlijk 12.45 naar bed 16.15 uit bed een koekje of soepstengel en een beker met wat diksap, wandelen 17.30 avondeten schep altijd gewoon wat op hij eet eiegnlijk volledig met de pot mee nu eet ik eigenlijk altijd vers zonder toevoegingen en als ik een keer bami ofzo eet met een zakje kruiden eet hij bami met gehakt en wortels en doperwtjes en hij krijgt wat yoghurt erna 19.30 fles 150/5 later lukt niet dan stort die in en drinkt helemaal niet meer en zonder fles wordt hij om half 5 wakker hij heeft al van kleins af aan niet veel met de fles en drinkt uit de fles moeilijk, maar in de avond drinkt hij nog wel die fles, soms krijgt hij als ontbijt pap maar hij eet dan maar een paar happen, dus geef hem nu tegenwoordig wat vaker brood. in de ochtend drinkt hij heel graag thee, liever als karnemelk en opvolgmelk lukt helemaal niet en meenr drinkt al niet zo heel erg goed als hij de kans krijgt steeds een paar slokken en nu gaat dit zo heel erg goed. hebben jullie nog ideeen of zou dit goed zijn zo ik twijfel zelf over de melk zeg maar ik laat hem wel al een beetje wennen aan gewone melk ook dit vindt hij lekker( kleine kliko) maar durf nog niet over te stappen adviezen zijn zo tegenstrijdig hierin. liefs marilouise
Ik denk dat je met yoghurt, beker karnemelk en fles s avonds al een heel eind komt. En misschien wat verdunde koemelk? Kijken hoe dat gaat?