Hallo allemaal! De titel zegt het al; wie heeft een tip wbt een leuke (redelijk stabiele, maar wel stoere) radiografisch bestuurbare auto? Door forse fysieke klachten door zwangerschap kom ik niet meer makkelijk het huis uit, maar bij b.o.l.com zie ik door de bomen het bos niet meer! Alvast dank!! Lieve groet, LadyT
Onze oudste van 6 heeft afgelopen zomer gekocht van zijn zakgeld gekocht: Nikko VaporizR 2. Maar hij wordt hoofdzakelijk door onze jongste van 2,5 jaar gebruikt. Is even wennen met sturen, maar hij gaat niet zo heel snel waardoor ze de auto beter kunnen volgen en beter kunnen corrigeren. Hij is robuust en kan tegen een stootje en in het water, maar wij hebben dat nog niet uitgeprobeerd. Moet wel zeggen dat ondanks dat de jongste snel van begrip is, hij niet echt goed kan sturen en dus ook geen circuitje kan rijden of zo iets. Maar deze auto botst geregeld tegen de muur oid op en is nog steeds heel.
Wij hebben er twee van Chicco: de Billy big wheels en de Fiat 500. Zijn erg leuk, wordt veel mee gespeeld.
Ja, dat klopt. Wij zetten na het spelen de auto en de afstandbediening uit, dan gaan de batterijen veel langer mee. Maar dan moet je dan wel aan denken, want mijn jongens doen dat niet zelf
Hier de Chicco Fiat500(?) voor onze jongste gekocht (ze wordt volgende week 3): leuk dingetje! Hebben hem van de week even uitgeprobeerd En ach, de batterijen gaan er hier toch in overvloed doorheen, of beter gezegd in de oplader en weer terug dus die extra maken ook niet zoveel uit. Gaan zien hoelang ze daadwerkelijk meegaan, maar hebben er zeker een 1,5uur mee geklooid en deed het nog prima. Geloof zelf niet dat ze er zo lang mee gaat spelen dus lijkt me wel ok voorlopig haha.