vanaf hoe oud een korste brood

Discussie in 'Voeding' gestart door dolfijntje1985, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    hallo
    ik vroeg mij af vanaf hoe oud jullie , jullie kindjes een korste brood gaven.
    mijn moeder wil lucas graag een korstje geven maar ik vind hem daar nog echt te klein voor.
    dus ben benieuwd vanaf welke leeftijd jullie dat gaven.
    liefs diane

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wij kregen van het CB het advies om daar met ca. 7 maanden aan te beginnen, dat hebben we dan ook gedaan en momenteel eet onze dame bijna een hele boterham.

PERSOONLIJK vind ik jouw ukkie daar nog iets te klein voor en als ik jouw vraag zo lees merk ik ook wel wat twijfel bij je (of heb ik dat verkeerd opgemerkt?), ik vind brood onder bijvoeding vallen en zou er niet eerder mee beginnen dan met 6 maanden.... Maar zoals ik zeg; wij kregen van het CB het advies om met 7 mnd te beginnen, maar elk CB is anders. Bij twijfel kun je het toch ook aan hen vragen?

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Met 6-7 maand idd precies zoals Fem zegt.

4. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    nee idd ik vind hem zelf ook nog veel te klein maar begon te twijfelen omdat me moeder zegt det het makkelijk akn dat zei dat ook deed enzo.
    maar ik vind het zelf ook nog veel te vroeg.

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik denk dat je het wel aan je kindje merkt als je kindje daar aan toe is.
    Xavièr kreeg rond 6 maand voor het eerst een broodkorst. Kon ook wel merken dat hij er toen wel aan toe was hoor!

Als je er niet goed bij voelt, gewoon rustig wachten! "vroeger" was alles anders, toen at ik als baby van 3 maand geloof ik al een liga met sinasappelsap!

6. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    wij zijn sinds vorige week begonnen met wat bijvoeding en ik heb hem vandaag een broodkorstje gegeven om even te sabbelen, kauwen proeven. Maar hij eet het nog niet. Alleen voor de gewenning zeg maar...

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ben met 6 maanden begonne met een broodkorstje en met 7 maanden at ze al een hele boterham per dag :) en een fles minder

8. Mama007

Mama007 Niet meer actief

hier met 6mnd.

9. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Hier met 7 maanden.

10. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Sara kreeg het eigenlijk tijdens een bbq. Ze was toen 5,5 maand. Ze vond het heerlijk! We zijn nu aan het oefenen om een broodje te eten.

11. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Esmee toen ze 6 maand was. Vanaf 7 maand wil ik gaan beginnen met brood geven.

12. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik ben met 6.5/7 maand met brood begonnen en 1/2 weken later gewoon een boterham incl korst in stukjes

Deel Deze Pagina