hallo ik vroeg mij af vanaf hoe oud jullie , jullie kindjes een korste brood gaven. mijn moeder wil lucas graag een korstje geven maar ik vind hem daar nog echt te klein voor. dus ben benieuwd vanaf welke leeftijd jullie dat gaven. liefs diane
Wij kregen van het CB het advies om daar met ca. 7 maanden aan te beginnen, dat hebben we dan ook gedaan en momenteel eet onze dame bijna een hele boterham. PERSOONLIJK vind ik jouw ukkie daar nog iets te klein voor en als ik jouw vraag zo lees merk ik ook wel wat twijfel bij je (of heb ik dat verkeerd opgemerkt?), ik vind brood onder bijvoeding vallen en zou er niet eerder mee beginnen dan met 6 maanden.... Maar zoals ik zeg; wij kregen van het CB het advies om met 7 mnd te beginnen, maar elk CB is anders. Bij twijfel kun je het toch ook aan hen vragen?
nee idd ik vind hem zelf ook nog veel te klein maar begon te twijfelen omdat me moeder zegt det het makkelijk akn dat zei dat ook deed enzo. maar ik vind het zelf ook nog veel te vroeg.
Ik denk dat je het wel aan je kindje merkt als je kindje daar aan toe is. Xavièr kreeg rond 6 maand voor het eerst een broodkorst. Kon ook wel merken dat hij er toen wel aan toe was hoor! Als je er niet goed bij voelt, gewoon rustig wachten! "vroeger" was alles anders, toen at ik als baby van 3 maand geloof ik al een liga met sinasappelsap!
wij zijn sinds vorige week begonnen met wat bijvoeding en ik heb hem vandaag een broodkorstje gegeven om even te sabbelen, kauwen proeven. Maar hij eet het nog niet. Alleen voor de gewenning zeg maar...
ben met 6 maanden begonne met een broodkorstje en met 7 maanden at ze al een hele boterham per dag en een fles minder
Sara kreeg het eigenlijk tijdens een bbq. Ze was toen 5,5 maand. Ze vond het heerlijk! We zijn nu aan het oefenen om een broodje te eten.
ik ben met 6.5/7 maand met brood begonnen en 1/2 weken later gewoon een boterham incl korst in stukjes