Is dit stom?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ellen291982, Oct 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Morgen is de laatste dag van de jong gezinnenbeurs. Eindelijk kan ik er ook heen (het leek me altijd al zo leuk).
    Maar nu komt het Ik ben maandag pas 7 weken. Is het dan stom om al naar zo'n beurs te gaan?

Ik had er aan gedacht er heen te gaan niet om dingen aan te schaffen (babykamer spullen willen we na 3 maanden aan gaan schaffen) maar informatie inwinnen want er is zoveel te weten over de zwangerschap en de geboorte.

Iemand ook heengeweest vroeg in de zwangerschap? heb ik er wat aan en is het nu stom om heen te gaan?

2. mamavanchristy

Sep 15, 2008
    61
    0
    0
    Waarom zou dat stom zijn?
    Als jij dat wilt doen moet je dat toch gewoon doen!
    En ook al kun je niet zoveel informatie inwinnen, dan heb je toch gewoon lekker een leuke dag gehad!
    Je wilde er altijd al zo graag heen gaan (lees ik) !

3. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Het is helemaal niet stom om er nu heen te gaan hoor. Als jij daar lekker wilt rondsnuffelen en informatie wilt inwinnen, moet je dat gewoon doen!

Veel plezier op de beurs!

4. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

Jun 17, 2008
    195
    0
    0
    gewoon gaan! Was wel grappig- in een babywinkeltje vroegen ze wanneer ik uitgerekend was. Toen ik zei: oktober hapten de beide verkoopsters naar adem.
    OHhh wat jammer, steunden ze.
    Ik schrok me rot, want ik dacht dat er iets ergs was. Ze konden nog net uitbrengen dat ik dan ws de beurs van februari zou missen. Ze stonden letterlijk bijna met de tranen in hun ogen van medelijden met mij en zeiden troostend: maar je kunt ook gaan als je al bevallen bent hoor. Eentje zei: maar dan is het wel minder leuk...Echt sneu voor je hoor, dat je dat moet missen...

Ik was helemaal opgelucht dat het dit bleek te zijn, maar je ziet maar: het is blijkbaar nogal een evenement dus gewoon gaan!

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    gewoon gaan als je dat leuk vindt, maarre is de beurs niet volgende week van 30 oktober tot en met 2 november.
    ik heb net nog op de site gekeken en daar stonden deze data's.

joyce

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Lig hier in een stuip. Weet je waarom? Je hebt gelijk het is volgende week. Ik zou zweren dat het morgen was hahaha :D Ben echt in de war. Gossie wat vaag.

Dankjullie wel voor de antwoorden. Gaan er meer mensen heen dan? Las net dat het de moeite waard moet zijn.

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    jaik zeg heel eerlijk ik zou er niet heen gaan ja waarom weet ik niet misschien zou ik gaan na de 3 maand.

maar meid als jij er zo graag heen wilt lekker gaan hoor zou zeggen veel plezier

8. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Nou ik schrok me dood wil ook nog heel graag en weet niet beter of het is volgende week...dacht al dat ik t gemist had

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik ben op de 9 maanden beurs geweest toen ik nog helemaal niet zwanger was...ok dan wel met een vriendin die toen 14 weken zwanger was maar toch....voelde me helemaal niet raar ofzo en vond het hartstikke leuk om informatie in te winnen.

Gewoon lekker gaan...er lopen genoeg (net) zwangere of vrouwen die nog helemaal niet zwanger zijn!

10. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    2,561
    0
    0
    Friesland
    waar is die beurs dan?

11. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    utrecht toch?

en neehoor is niet stom en anders ga je in maart toch nog een keer ;)

12. lovelyengeltje

Jul 8, 2008
    2,561
    0
    0
    Friesland
    ik wou zo graag naar de 9 maanden beurs.
    die zit bij de huishoudbeurs in en is half februari.
    maar ik ben 1 maart uitgerekend.
    dus daar durf ik niet meer heen.
    want het is wel helemaal in amsterdam en ik woon in friesland.

liefs mij

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Amsterdam? Utrecht toch?
    Ik zou gewoon lekker gaan hoor :) Ik had het met 7 weken ook al verteld, en de mensen aan wie ik het niet had verteld had ik al wel ondergekotst :D

14. lovelyengeltje

Jul 8, 2008
    2,561
    0
    0
    Friesland
    de huishoudbeurs is toch in amsterdam?

15. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    ff voor de duidelijkheid. in utrecht is volgende week de jongegezinnenbeurs.
    en tegelijkertijd met de huishoudbeurs is er in amsterdam de 9maandenbeurs.
    vaak kan je dan met het kaartje van de huishoudbeurs ook naar de 9maandenbeurs.

we gaan volgende week ook en heb er al zin in.

joyce

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    De beurs is idd pas aankomend weekend, in Utrecht.

Enne, gewoon gaan hoor! Hartstikke leuk toch juist!
    Veel plezier!

17. Pollewop

Pollewop Actief lid

Dec 7, 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Poe ik schrok me rot! hahahaha.. had de kaartjes al besteld en betaald, ik denk neeeeeeeeeeeeeeeeejjj toch! ben ik nu zoo scheel..

fieww.. komt helemaal goed, ik ga donderdag en ben dan 8 weken, maar ga lekker inkopen doen! :D

Ik heb dr zin in!

18. mach86

mach86 Actief lid

Mar 20, 2008
    148
    0
    0
    kunstenares
    prov. Utrecht
    wat is er zo leuk aan die beurs? ik ben er nog nooit geweest. maar mijn idee erbij is dat het gewoon 1 grote baby-reclame dag is, waar allemaal mensen hun producten aan je kwijt willen. misschien zit ik er wel vierkant naast hoor :)

19. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ik persoonlijk zou er niet heengaan, hier was onlangs ook de babyboom beurs maar ik heb gepast.
    Zelfs nu vind ik het nog vreemd om al grote stukken aan te kopen/ bestellen.
    Na de 20 weken echo zal ik me waarschijnlijk zekerder voelen.

20. PetraBlessie

Sep 15, 2008
    72
    0
    0
    Nagelstyliste
    Bleskensgraaf
    Mijn zwangerschap is ook nog maar pril, maar wij gaan ook met een groepje hoogst waarschijnlijk. der zijn nog meer vriendinnen zwanger. 1 is nu 14 weken een ander 9 weken en ik nog wat priller, als dat niet door gaat ga ik gezellig met een vriendin,die is net zo ver als mij we hebben allebij de zelfde cyclus en zijn allebij normaal gesproken op de zelfde dag ongi. Zij weet het net een dag of 2 dat ze zwanger is en ik weet het al een week nu.

waarom zou je der niet heen gaan, mijn man vind het ook wel leuk. staat toch in de advertentie ook voor aanstaande ouders. dat kan zelfs nog al ben je nog bezig.

Ik ga gewoon, waarom niet?

Share This Page