Geen wasdroger hoe strax babykleertjes ophangen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik hang ze binnen in huis op het wasrek gewoon los erop..
    als ik ze buiten ophang dat moet het wel met knijpers door de wind.. maar het liefst gebruik ik deze niet door de afdrukken die ze achter laten..

wij hebben wel een droger, maar deze gebruik ik alleen als het weer kouder wordt en dan bijna alleen voor handdoekken enzo..

in de winter droogt kleding niet zo goed aan de lijn, dus ik laat het een dag hangen en daarna gaan ze nog hooguit 5 tot 10 minuten de droger in zodat het toch wel helemaal droog is als het de kast in gaat..

2. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    ik heb alle kleertjes gewoon op het droogrek gehangen.
    wel een beetje veel werk inderdaad maarja..
    vind het zonde ze in de droger te doen.

3. angel229

angel229 Niet meer actief

In de eerste 1.5 jaar dat ik met man samenwoonde hadden we ook geen droger. Precies hetzelfde als bij jou: waslijn op zolder en een droogrekje. Inmiddels wel een droger gekocht omdat man de zolder als hobbyruimte gebruikt. Maar gebruik voor alle kleertjes toch het rekje of nu de droogmolen buiten. Hang gewoon alles met knijpers netjes naast elkaar op. Scheelt ook weer strijken (dat haat ik namelijk!!!). Droogrek staat inmiddels op de overloop (hebben veel loze ruimte daar).

4. Bri

Bri Niet meer actief

Ik hang bijna alles aan de waslijn bij ons op zolder. Met wasknijpers als het zó klein is dat het er anders makkelijk afvalt, en anders gewoon over de lijn. Shirtjes die ik later ophang, hang ik ook nog wel eens op een kleerhanger aan de lijn.
    't Is even een werkje, maar ach, wat is er nou leuker dan je waslijn vol met dat kleine babyspul? :)

Het enige wat ik in de droger doe zijn spijkerbroeken (gebruik je niet voor een kleine baby, neem ik aan), hydrofielen en handdoeken. De rest gaat op de waslijn.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb ook geen droger maar hang het of aan de droogmolen buiten met wasknijpers, of boven op zolder aan de lijnen of op het droogrekje.

Het kan makkelijk hoor haha droger is gewoon luxe :p

6. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ook ik heb geen droger, en bevalt me eigenlijk wel prima.
    Helaas zit er bij ons een maar aan, ik moet de wasrekken bij ons boven neer zetten, en aangezien wij in een boven woning wonen, is het bij ons erg warm in huis, en daardoor droogt de was op 1 of andere manier bijna niet.
    Als ik vandaag een was ophang, is het overmorgen pas echt droog.
    Met het warme weer hang ik het wel an een rekje aan het balkon, dan droogt het gelukkig wel snel.
    Verder is het inderdaad gewoon de kleertjes over het rek, en klaar.
    Ene keer gebruik ik wel knijpers andere keer niet.

7. misa

misa Niet meer actief

Ik gebruik ook nooit knijpers.. wat een gedoe! ;)
    Gewoon los over de lijn hangen kan ook wel. :)

We hebben dan wel een droger, maar de meeste kleertjes gaan er niet in.

8. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    wij hebben wel een droger (zou niet weten wat ik zonder dat ding moest!)
    maar kleertjes van ons meisje hang ik wel op.
    de broekjes hang ik met knijpers en dan aan de achterkant, zie je ook geen afdrukken
    shirtjes en rompers kun je aan kleine kapstokjes hangen!
    scheelt heel veel ruimte aan de lijn en het droogt mooi op!
    dus ook geen strijken!

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ik heb veel aan het waslabeltje etc opgehangen, heb je ook geen afdrukken

Deel Deze Pagina