Geen Water

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    het is nu op tv journaal

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
  3. hardloper

hardloper Niet meer actief

we hebben weer water!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij ook...........

BUITEN.. :(

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hier in Alkmaar was de waterstraal een tijdje heel zwak, maar nu doet ie het weer volop. Maar ik heb maar wel wat flessen gevuld met water.

6. hardloper

:) regent het patricia? :)

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    LOL, hier doet alles t ook weer, kan mn man gelukkig douchen, pff na 2 uur intensief tennissen.. en dan zo je nest in duiken? NO WAY! :confused:

8. hardloper

anders had ie zich af moeten sponzen met het water uit de waterkoker :)

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Of buiten hahaha.. ;)

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Meiden.........water voor gebruik koken........advies van het pwn

11. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik las het net op nu nl, dacht nog, jeetje lijkt me naar voor diegenen die er last van hebben,maar stond er op dat moment nog niet bij stil, dat de dames van hier het ook niet hebben,...
    jeetje bah, als je met een kleintje zit,... en hier niet op gerekend hebt,......

hopelijk is het weer gauw in orde,.....
    wel raar dat men daar schreef HADDEN last van geen water, alsof het al voorbij was,.....

12. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Mhmmmmmm.....

Er komt nu weer water uit de kraan, dus vanochtend een
    fles gemaakt met koud kraanwater. Lees ik nu net op
    internet dat PWN waarschuwt dat je het water eerst moet
    koken! :(

13. Niet meer actief

nou hier in limburg hadden we van het weekend ook amper water, af en toe een zielig straaltje..
    wat is dat toch de laatste tijd?

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    lekker die tip van het water koken, heb gisteren met dat kleine straaltje ook zo gedronken. Nou ja we waren/zijn er niet ziek van. Dus zal wel loslopen.

15. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hey meiden vervelend he zonder water! hier in blokker was t ook niets en t is kermis dus de kroeg had t ook minder :( gelukkig is t er weer maar ik vind t nog een beetje eng we schijnen op een andere leiding zijn aangesloten maar hier was t water helemaal bruin vanmorgen :confused:

16. Ik draaide net de kraan open en t water was gewoon helder, misschien dat vriend lief gedouchd heeft en daarom ik geen bruin water had.

Ben blij dat we weer water hebben hoor want dat pisstraaltje was ook niets.

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Bericht 18-09-2007: 6:30 uur

Op maandagavond 17 september brak om 19.30 uur een grote transportleiding van PWN, gelegen aan het Leekerpad bij Hoorn. De waterlevering aan het getroffen gebied ging door via de andere transportleidingen.

Ondanks dat veroorzaakte de breuk drukklachten bij ca. 200.000 klanten in de kop van Noord-Holland, boven de lijn Alkmaar – Hoorn. Klanten kregen minder water en in sommige gevallen tijdelijk geen water uit de kraan.

Vanaf 23.00 uur was de druk op het waterleidingnet weer normaal. De waterkwaliteit is geen moment in het geding geweest. Een kookadvies was niet nodig. Dit in tegenstelling tot berichten in sommige media.

Gezien de grootte van het probleem werd maandagavond opgeschaald naar de veiligheidsregio Noord-Holland noord.

PWN opende halverwege de avond zijn KlantenContactCentrum voor het beantwoorden van vragen van klanten. Ook de media werden ingeschakeld. Helaas was de website van PWN gedurende een groot deel van de avond door een technisch probleem uit de lucht. Medewerkers van PWN slaagden er niet in om actueel nieuws over het probleem op de site te plaatsen. PWN betreurt dit zeer.

Om 21.45 uur kon de gebroken transportleiding van het leidingnet worden afgekoppeld en kon de reparatie beginnen. De brandweer pompte het water uit het ontstane gat zodat medewerkers van PWN de schade in ogenschouw konden nemen.

Nasleep van de leidingbreuk kan zijn dat er vandaag op sommige plaatsen bruin water uit de kraan komt. Dit is niet schadelijk voor de gezondheid. De kraan even door laten lopen lost dit probleem meestal op.
    ~~~~~~~~~~~~~

Ben ook blij dat we weer water hebben, je staat toch wel raar te kijken dat er niets meer uit de kraan komt dan... Zo zie je maar dat het wel heel vanzelf sprekend is dat er water uit je kraan komt...

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Sinds dat gedoe met die verminderde waterdruk, heb ik het idee dat het water gelig is hier.. Als ik mijn zoontjes badje vol heb laten lopen, is het water overduidelijk geel.
    Ik heb het badje al grondig gesopt, dacht eerst dat het badschuimaanslag was ofzo, maar het blijft zo.
    Ik heb nu een flesje water voor me staan dat er ook gelig uitziet.
    Zijn er meer die dit hebben?

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee, hier niet hoor Anabella.. Gadver zeg, dat mág toch niet? Weet je t echt zeker?

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ps; van harte met je prille zwangerschap zie ik nu net! Poeh zou er zelf ff nog niet aan moeten denken hihihi.. ;)

Deel Deze Pagina