Ik heb ook teveel gedaan vandaag.. moest om 10u bij de kapper zijn, daarna dacht ik, even langs mijn tante voor een bakje te doen. Vanmiddag naar de babydump geweest want die hadden gebeld dat onze bestelling binnen was en daarna naar de AH voor wat boodschapjes.. wilde eigenlijk nog lasagne maken maar daar had ik de puf niet meer voor.. net 1,5 uur in de bank liggen slapen en kan me nu weer 'op de wereld' noemen. Ga ook helemaal niks meer doen nu. Heb ook nog een aantal rosebiertjes 0,0 koud liggen, die zal ik eens lekker pakken vanavond!!! Heerlijk!!!!
Meerdere meiden dus last?! wij net nog 2 uurtjes samen buiten gezeten met een emmer water en de tuinslang, zo was het best vol te houden.. Lekker aan de bitter lemon, misschien heeft ze dan eerder zin om te komen.. vanavond ook maar lekker buiten blijven, denk dan dat de warmte naar binnen trekt, dan trek ik ook lekker een rose biertje open 0,0%!
Hier vanmorgen eerst moeten werken en dat viel al best tegen. Verder niet echt veel gedaan, wel toch aardig buiten geweest maar wel in de schaduw. Stond vandaag en gisteren wel een lekker windje, dat maakte het wel wat behaagelijker. DAdelijk nog ff buiten op het luchtbed boekje lezen. Ben blij dat het morgen weer af gaat koelen.
vorig jaar was ik zwanger in de zomer, en toen hadden we 42 graden... nouwwww echt bijna niet te doen hoor, gelukkig ging zoonlief veel buiten in het badje spelen, mama ging er heerlijk bij in zitten
Kom er nu pas achter dat er 0,0% Rose biertjes bestaan Smacht de hele dag al naar een biertje... En nu zijn de winkels al dicht Ik kan ook niet tegen dit warme weer.. en dan ben ik nog niet eens zo lang zwanger Normaal gesproken had ik nu al bruine benen gehad maar t zijn nu nog melkflessen Gewoon de moed niet om buiten te gaan zitten haha
ohw, ik ben niet de enige dus!! ik ben het ook zat, en ik hou zooooo van de zomer en de zon!! en baal echt als een stekker!!! met een windje erbij vind ik het nog wel redelijk uit te houden, maar ook ik begin alweer vocht vast te houden wat mij heel erg helpt, is benen&voeten creme van de hema. Speciaal voor zwangere vrouwen, en is heeeeerlijk verkoelend door de menthol die erin zit. Ideaal vind ik! lekker de pootjes omhoog, en met een goed boek in het windje zitten nog ff dames ( voor diegene die nu in de "laatste loodjes fase " zitten. maarre, volgend jaar zomer is weer van mij hoor!!! hihi
hier nog een. kan echt niks met dit weer. ik vind de warmte heerlijk en de zon, maar mijn dikke voeten, enkels, knieeen en zelfs bovenbenen, zijn niet te doen. zelfs mijn heup is dik.... ik ben blij als het koeler is, ben ik wat mobieler... dus de hele dag lekker met de voeten in het water gezeten en een dochter die mijn voetjes wel even wil wassen. ze zegt: als je bent bevallen mama, krijg je van mij een pleister op je voeten. lief he... x
Dan mag ik van geluk spreken als ik jullie allemaal zo lees. Vind het heerlijk buiten! Geen knellende kleding aan maar alles lekker losjes en luchtig om mijn lichaam. Ben de hele dag lekker buiten bezig geweest! En ook ik heb als afsluiting een 0,0% wit biertje met citroen gedronken: Jammie!
Nou, hier staan de 0% rosé biertjes ook koud hoor! (evenals de Wieckse Witte 0%, die is ook zo lekker!) Ben er speciaal nog even voor naar de supermarkt gegaan. zodadelijk lekker in de tuin even "afkoelen" alvorens ik ga proberen te slapen. Pfffff.......... ik hou sowieso al niet van hitte, laat staan als ik met een zwangerschap van 40-en-een-halve week hier rond waggel!!
Pfffffffffffffff, ik heb er de kracht niet meer voor! Vandaag nog wezen shoppen voor de kleine en nu nog even een kast in elkaar pleuren met vriend en dan nog een paar kastjes van de kinderkamer binnen halen................bleghhhhhhhhhhhhh wil naar bed met de benen hoog (ja nu al dikke enkels bah!)!!!! *gaat thermostaat buiten een stuk lager zetten*
Ik zit "nog maar" aan de 28 w4d, maar krijg ook steeds de vraag of ik nog geen last heb van het weer. Ik zeg dit nu niet omdat ik zwanger ben, maar andere zomers roep ik het ook altijd: "Vaak heb je het nét zo warm als dat je je druk maakt om het weer"... M.a.w. Hoe harder men loopt te zuchten en te puffen, hoe warmer je het krijgt. Nu vind ik wel dat wij als zwangeren een bevoorrechte positie innemen waarbij we ons de luxe kunnen en mogen veroorloven om te zeggen: "Ik doe vandaag eens lekker helemaal niks", zonder dat er scheef wordt gekeken, haha! Vanmorgen wat boodschapjes gedaan, maar had me toen al voorgenomen om vanmiddag lekker te gaan zitten DS-en, met mijn warme pootjes in een bakkie koel water
Nou ik heb eigenlijk geen last van de warmte. Ik houd alleen heel erg vocht vast in mijn enkels en voeten, dus dat is wel vervelend, maar verder...nee hoor, ik heb de hele ochtend heerlijk in de tuin onder het zonnescherm gezeten, 's middags samen met man en kind even naar de woonboulevard in Utrecht geweest om de laatste dingen voor de baby te halen, daarna lekker een McFlurry Rolo gescoord en toen rond 16.00 wat geslapen op de bank. Maar dat laatste doe ik nu eigenlijk standaard iedere dag, dus heeft niks met het warme weer te maken. Ik heb er alweer de balen van dat het vanaf/na morgen minder weer wordt .
ik doe sochtends wat klusjes in huis doe wat boodschapjes als het nodig is en voor de rest helemaal niks ik vind het lekker dit weer hoor ik heb liever dit als kou en regen, maar het vreet echt energie aan het einde van de dag ben ik kapot.
Ik ben normaal echt een zonnemens en kan heel goed warmte maar nu....Pffff nee hoor niks voor mij. Binnen is het lekkerder dan buiten (rolluiken blijven dicht dus blijft lekker koel) dus zit veel binnen. Ik heb wel pas een klein zwembadje gekocht, echt een kleintje hoor zo'n 2 rings badje, zodat ik daar met mijn voetjes in kan of gewoon even in kan gaan zitten maar het gaat morgen weer regenen geloof ik dus heb hem vandaag niet weggezet. Ik ben echt niks waard met dit weer, heb vandaag de helie middag liggen slapen Kon niet wakker blijven.... Nu beginnen mijn oogjes ook weer zwaar te worden.... Ook het vocht vasthouden met dit weer, bleh. De raketjes en andere waterijsjes zijn hier iedere keer zo op
IK ben ook "nog maar 27 weekjes zwanger", maar pfff nee dit weer is ook niks voor mij. Heb al twee dagen hoofdpijn, plus dat mijn hart ook nog eens op hol slaat van de benauwdheid. Vanmiddag ook even een "tukkie" gedaan, maar schrok wakker van mijn hartslag. Lekker aan de waterijsjes vind ik heerlijk verkoelend
Ik vind het ook echt vreselijk , vorig jaar ben ik 34 kilo aangekomen door vocht vasthouden en dat werd echt niet beter met de hitte dus hier is het binnen blijven , genoeg drinken en voetjes omhoog en hopen dat het snel koeler word . Liefs Edith Mama van mees*