Niet verwacht

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door kareltje, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hallo iedereen,

Nou ik mag hopen dat 2007 wel een beetje mijn/ons jaar gaat worden,want ik ga beroerd 2006 uit.
    Gistermiddag had ik mijn contractbespreking(1 jan loopt dat af)had gehoopt op een verlenning met een jaar,maar dacht zelf dat ze me maar een halfjaar aan zouden bieden..............Nou allebei heb ik dus niet gekregen ze verlengen mijn contract NIET.
    WHAT dat had ik echt niet verwacht,mocht zelf beslissen of ik nog tot zaterdag door zou werken of er gelijk mee stopten.
    Nou ik heb dus voor het laatste gekozen.
    Ben dus vanaf gistermiddag 2 uur thuis.
    Dus ik ga het nieuwe jaar werkeloos in,schiet lekker op weer.
    Maar ja we gaan niet bij de pakke neer zitten.
    Had het toch niet zo erg naar me zin,maar had er niet op gerekend.
    Dus vanaf Januari maar volop solliciteren.
    Denk nu maar dat ik even vakantie heb!

XXXXXXXX kareltje

2. Niet meer actief

och meis, wat een naaistreek zeg, zo 2 dagen van te voren!

Nou hoop voor je dat 2007 heel veel goeds brengt! Een leuke baan, een lieve baby!
    Dan ben je 2006 zo vergeten!

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou ja zeg! en wat was de reden?

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gatsiedarrie dat is balen zeg! Ik zat in hetzelfde schuitje maar heb wel verlenging gekregen...
    Door de MMM eerst een half jaar en als alles gaat zoals nu wordt het omgezet in vast...
    Ik weet dus eigenlijk niet wat ik moet doen om voor dat vaste contract te zorgen...wel zwanger worden of juist niet ;) Nou ja...het intereseert me ook niet zoveel eigenlijk, ik kies bewust voor een gezin!
    Heel veel sterkte met solliciteren...dat is echt een shit aktiviteit vind ik ;)

Elmo

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Balen kareltje,

Maare hoop voor je dat je een top baan en een hele lieven baby overhoud aan 2007!

Nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

Dikke knuf daantje

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Vind het wel maar een rare gang van zaken.

Ze moeten het meestal al 1 maand voor het einde van het contract gezegd hebben... heel vreemd dat ze er nu pas mee komen.

Maar dat maakt het ook niet minder rot.
    Veel succes met solliciteren!

7. Niet meer actief

he bah..niet leuk zo voor het einde van het jaar..maar zal duimen dat 2007 jullie jaar gaat worden ;)

Succes met solliciteren

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Inderdaad! Dat zijn ze volgens mij verplicht 1 maand van te voren te vertellen of je al dan niet verlenging krijgt. Of zat je daar via een uitzendburo?

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Met een jaarcontract helaas niet...ik had dit ook van te voren vast opgezocht ;)
    Een jaarcontract staat voor een jaarcontract en in principe vlieg je er daarna uit.
    Als je blijft komen gaat het stilzwijgend om naar weer een jaarcontract...dus daar schiet je niks mee op als je een vast contract wilt.
    Het zit raar in elkaar allemaal....

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hopelijk vind je snel weer iets leuks. Zit zelf in ziektewet en werkte via uitzendburo, dat was dus ook einde oefening toen de ziekmelding kwam. Gelukkig vond ik de baan zelf niet zo veel aan, dus ben er niet zo heel erg rouwig om.

Het trekt wel weer aan met de banen dus hopelijk zit er iets leuks voor je tussen!

11. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    fijn he die vrijheid van contract bazen :(
    toch blijf ik het netter vinden als ze iets eerder komen met hun beslissing (fatsoen!?)

mij is dit helaas ook 2 keer overkomen en het blijft een klap

hopelijk vind je snel weer een fijne baan, succes

12. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Persoonlijk zou ik het ook netter gevonden hebbben als ze het me gewoon eerder verteld hadden.
    Want 3 weken geleden heb ik nog gevraagd hoe het zat met me contract en toen kreeg ik geen antwoord,ze zouden vanzelf wel komen.
    Maar ja het is gebeurd en ik kan het toch niet meer terug draaien.
    En gelukkig had ik het er niet zo heel erg naar mijn zin,dat scheelt wel iets ,maar het blijft kl*te.....

Ga in januari gewoon rustig opzoek naar een leuke andere baan,ga net zo lang door met zoeken tot ik er 1 heb.

13. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ja jammer dat het zo moet lopen maar goed heel veel succes voor het nieuwe jaar

liefs Lydia

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    jeetje wat naar zeg. hopelijk wordt 2007 een leuk jaar.

15. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    He bah, wat een vervelend nieuws, en dat zo aan het einde van het jaar. Ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt.

16. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    het is heel moeilijk maar wat ik heb meegemaakt 2 jaar is nog gemener
    maand voordat mijn contractafliep vroeg ik aan mijn baas hoe het zou gaan wat ie wilde of hij verlengt werd of niet omdat ik anders op zoek moest naar ander werk.
    moest me geen zorgen maken hij ik stuur jouw niet weg nou 3 weken later (dus week voordat contract afliep) zei hij hij wordt niet verlengt toen ben ik heel erg uit mijn slof geschoten en heb me de zelfde dag nog ziek gemeld was zogezegd overspannen door hem en bedrijfarts gaf me nog gelijk ook ;)

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    ~Mijn werkgever had me mondeling een vaste aanstelling beloofd alleen het contract moest nog opgemaakt worden. Afspraak gemaakt voor het tekenen en op het moment dat ik daar zit zegt ie dat het geen vast contract wordt, maar via een uitzendbureau.... nou ja.....
    Daar ben ik dus goed boos overgeweest en ik het rechtsbijstand er opgezet. Dat loopt allemaal nog. Maar ik moet 7 januari wel beginnen daar en daar heb ik dus eigenlijk helemaal geen zin. Maar ja, wat moet je anders. De banen vaarvoor ik ben opgeleid liggen niet voor het oprapen.
    Ik weet zeker dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen, maar voor nu is het klote en voor jou ook Kaatje.
    We houden de moed er in en 2007 wordt ons jaar, ok?!

Sterkte!

Deel Deze Pagina