Welke vinden jullie leuker? Ik vind t dit jaar echt moeilijk en we zijn nu op deze 2 uitgekomen. Bij de 2e kan de foto rechtsonder nog in worden aangepast. Is nu even een voorbeeldfoto. Het gaat meer even om de 1e indruk en de algehele opmaak.
Heb op kaartje 1 gestemd, maar was ook heel erg aan het twijfelen. Vind de tweede ook te zoet, maar heb dat bij de eerste ook wel (die zou ik leuker vinden als t niet met roze zou zijn, maar een andere kleur). Vind de vormgeving van kaartje 1 wel leuk, van kaartje 2 niet zo.
Hmm beetje te standaard beide naar mijn smaak. Maar vind 1 wel leuker. Al vind ik t met dat roze wel erg zoetsappig worden. Gewoon doen wat je zelf het liefste wilt. De rest gooit uiteindelijk het kaartje toch weg. Je moet er vooral zelf blij van worden.
Kaartje 2, maar wel met een andere foto. Voor mijn kaartje heb ik de tak met het uiltje gebruikt. Grappig om die hier nu te zien.. Succes met kiezen!
Kaartje 2, want ik hou wel van dat zoete Kaartje 1 vind ik ook wel leuk, maar een beetje te standaard.
Ik zou gaan voor kaartje 2, alleen dan gewoon een foto van Baby doen denk ik. Want dit plaatje wat er nu in zit past totaal niet. Is veel te licht en te fel voor het geheel. Dus zou een eigen foto er in doen. Kaartje 1, is ook leuk maar wel wat standaard.
Twee met een eigen foto! Ben zelf eerder van wat niet-standaard kaartjes en kaartje een zie ik toch wel heel veel (of vergelijkbare kaartjes).
Kaartje 2 maar zonder eigen foto hoor! Deze is mooi lief en stoer tegelijk! Kaartje 1 zie je heel veel nu ( of nou ja het uiltje dan) succes!